Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2019, 10:28   #1796
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.116
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat maakt het nog grappiger, hij heeft blijkbaar een inteelt Roma dorp gebruikt in Roemenië.
https://www.dailymail.co.uk/news/art...ge-actors.html

Dat de Belgen niet blij waren met de moppen van Cleese was volgens mij omdat de Vlamingen zich uitgesloten voelden, we willen ook het onderwerp zijn van goeie moppen.

Humor is een verzameling cliches en overdrijvingen maar met een vleugje waarheid, dat maakt het zo goed. Daar is niets verkeerd aan, als de Kazakken zich beledigd voelen dan moeten ze maar zorgen dat die cliches niet bevestigd worden.
Moesten die cliché's iets met de werkelijkheid te zien hebben, zouden ze kunnen lachen met de overdrijvingen. (net als alles uitvergroot wordt zoals in "alles kan beter) Dat is humor.
Maar Cohen is nog nooit in Kazachstan geweest, kent helemaal niets van dat land, z'n film heeft totaal niets met het echte Kazachstan te zien. Hij had beter een fictief land gebruikt.
Wat als ik een film zou maken over Israel, bewoond door trollen met lange neuzen die babies opeten als ontbijt? Denk je dat het lang zou duren voor ik van antisemitisme zou beschuldigd worden? Denk je dat men daar in het westen even hartelijk om zou lachen?
tomm is offline   Met citaat antwoorden