Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2014, 17:19   #35
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Zou wel eens kunnen ...

Uiteraard. IMHO zijn de mensen die nog steeds de officiele versie geloven gewoon zo achterlijk als een moslim. Er zijn er natuurlijk die om andere redenen niet kunnen om de officiele versie officieel te ontkennen. De zaken die in de derde DVD verteld worden daar had ik vele nog niet van gehoord. Maar ze doen enkel mijn zekerheid van een inside job bevestigen. Ik was ervoor al voor meer dan 100% van een inside job overtuigd.

Hoe mensen bij het zien en luisteren naar de derde DVD dan gewoon al die getuigen negeren of voor onnozel houden begrijp ik niet. Dat is gewoon kwade wil.

Hoe de explosieven zijn aangebracht en hoe het met alle waarschijnlijkheid ook volledig onzichtbaar gebeurd is daar heb ik een aantal jaren een op het internet gevonden documentaire eens op een ander forum gepost. Ik zal het eens opzoeken en ev. per PM (de debiele debunkers zijn het niet waard, sorry) nr. Gun of Micele opsturen.

Het verschil in dit soort zaken is dat als er ooit een debunker bvb zou toegeven dat er een element een false flag of inside job was, dan zou die debunker automatisch niet meer kunnen beweren dat al de andere crashes geen inside job waren. Het omgekeerde is echter in het geheel niet het geval en niet nodig.
Niet dat jijzelf nu een uitblinkende intellectueel bent met uitspraken als het dikgedrukte in jouw post. De username DeScholier_eet past beter bij je.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden