Los bericht bekijken
Oud 13 december 2017, 13:00   #30
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.112
Standaard

Parcival de Russen hater (hoewel zijn vrouw uit een land komt dat net zo Russisch is, al ontkennen ze het) heeft op een vlak wel gelijk. In die landen is de politie brutaal tegen iedereen, niet alleen migranten. En corrupt. Na deze show zullen de gearresteerden (Georgiërs?) moeten betalen als ze niet onmiddellijk gedeporteerd willen worden.

Dat het hier allemaal veel te mietjes geworden is en "den Ali" teveel gepamperd wordt daar ben ik het volledig mee eens.
Maar kijk eens naar Turkije, zelf moslims. Op sommige vlakken Europeser dan Rusland, zeker in het Westen van het land. Ik herinnerde mij laatste een tafereel op de luchthaven van Istanbul bij de incheckbalie van de vlucht naar Brussel. Een familie baardige en gesluierde Marokkanen (in Istanbul heb ik minder hoofddoeken gezien dan in Brussel) die goed gekweekt hadden was laatste en de dame zei dat de balie zou sluiten. Hun typisch Molenbeeks gedrag kwam boven, ze begonnen de vrouw uit te schelden dat ze haar medemoslims niet zo mag behandelen, en dat ze meer beter een hoofddoek zou moeten dragen en geduld hebben. De vrouw sloot ostentatief de balie. De familie begon te schelden en te roepen, de politie kwam er aan te pas, ze werden hardhandig uit het vliegveld gezet en verloren hun vlucht.
tomm is offline