Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2007, 13:49   #239
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht


zoiets?

Al geweest? Uw style of echt niet?
Nee, dat is echt niet mijn stijl... Ik vind een dagje aan het strand wel eens leuk, maar dan om er met de honden te spelen. Die vinden dat trouwens ook geweldig. Om daar zo maar uren aan een stuk te liggen braden, ben ik echter absoluut niet te vinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Weet iedereen in uw omgeving dat u Homoseksueel bent? (ik bedoel op het werk en zo) Hoe reageren mensen daar in het algemeen op?
Iedereen in mijn omgeving weet dat inderdaad en ik heb nog nooit echt negatieve reacties gekregen. De meeste mensen durven daar ook niet openlijk vragen over te stellen. Wat dat betreft moeten er toch nog wel wat taboes doorbroken worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Bent u een narcist? Ziet u uzelf graag in de spiegel? (je moet niet antwoorden als je dat echt niet wilt)
Als een narcist zou ik mezelf nu niet meteen willen omschrijven. Ik ben waarschijnlijk wel tot op zekere hoogte ijdel... Ik besteed aandacht aan mijn voorkomen, maar toch niet meer dan anderen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Heeft u een diplomma hogere studies?
Yep. Ik heb een juridische opleiding genoten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden