Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2018, 12:24   #759
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
creativiteit is belangrijk in het topvoetbal vlijm, technisch goed voetballen kunnen ze immers allemaal op dat niveau.
noem mij anders eens één echt grote creatieveling zonder een rebels kantje...

bij AS Roma kunnen ze Radja zijn rebels kantje aan ... bij de RD's zouden ze dat dus ook aan moeten kunnen. als we van de entourage tenminste evenveel professionaliteit mogen verwachten als sommigen van de spelers verwachten ...
Messi lijkt me geen rebel.

Maar Radja zijn probleem is mss net dat hij bij Roma de topspeler is waar alles rond draait, of toch 1 van de beste spelers is maar dat hij bij de Rode Duivels nu eenmaal niet die topspeler is.

Hoe je het draait of keert, bij de Rode Duivels draait alles rond 2 problemen: de verdediging (onoplosbaar volgens mij) maar vooral hoe kan je Hazard en De Bruyne, 2 van de beste spelers in de Engelse competitie, doen samenspelen. Ook niet zo simpel wegens totaal verschillende speelstijlen, maar niets onoverkomelijk.

Alles daarrond moet zich daaraan aanpassen, groot talent bij As Roma, Napoli of Manchester United of niet.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden