Discussie: Moderatorverkiezing
Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2020, 11:34   #15
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Bedankt voor de nominatie, maar ik ga er zeker niet op in gaan.

Velen onderschatten het moderatorschap en ik kan jullie verzekeren makkelijk & plezant is het zelden. Zeker als het onderwerp politiek is.
Andere onderwerpen zijn meestal totaal iets anders en stukken aangenamer om te modereren.
Je kan nooit voor iedereen goed doen en je bent steeds de boeman.
Ik ben uitgemaakt geweest voor linkie-winkie alsook voor een rechtse rakker.
Eigenlijk een compliment want ik sta politiek eerder in het centrum, maar soit.
Uit ervaring weet ik nu ook dat mensen die mod wensen te worden daar meestal een bijbedoeling bij hebben. Sorry, maar dat is de realiteit of je moet nog ergens iemand vinden die het met hart en ziel wenst te doen én objectief is, maar dat is een uitstervend ras aan het worden.
Op de fora waar ik actief was werden de mods eerder gekozen door de andere mods.
'Don't call us, we call you.'
Niet dat er zich geen leden mochten kandidaat stellen, dat nu ook weer niet, maar als er een kandidatuur vrij kwam werd dit door de moderatie gemeld en niet andersom.

Wat de '...grillen van een autistische homo...' betreft, zo'n zaken post je beter niet.
Hoe dichter de mods bij de leden kunnen staan, hoe beter voor de sfeer op een forum.
Met zo'n uitspraken maak je de kloof alleen nog maar groter.

Just my 2 cts...
Jij spreekt uit ondervinding dat is duidelijk.

De vraag is welke ondervinding of motieven er ten grondslag liggen aan de onverdraagzame en beterweterige houding van Guinevere.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline