Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2003, 00:58   #219
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Als wij dan toch zo slecht zijn, waarom woont u hier dan nog? Ik zou maar rap emigreren als ik van u was. Met zulke christenhonden zou ik niet willen samenleven. En ook, waarom zou uw land willen toetreden tot zulk een verfoeilijk nest van massamoordenaars en inferieure schepsels als het Christelijk avondland, Europa? Waarom bouwen jullie met jullie superieure moslimbroeders geen veel welvarender en grootsere beschaving op dan de onze, als jullie toch zo geweldig zijn? Geef ons het nakijken he! Ga terug naar uw eigen land en maak het groot! Daar zijn wij trouwens ook mee gebaat, maar daarvoor moet ge het natuurlijk niet doen.
Het doel van dit topic was de hypocrisie van sommige posters aantonen. Ze zijn voortdurend de Islam aan het zwartmaken terwijl het Christendom een veel gruwelijkere geschiedenis heeft. Ik heb er geen problemen mee dat het Christendom zo slecht is. Velen denken nu dat ik anti-christen ben maar dat ben ik helemaal niet. Ik probeer alleen de posters hier een spiegel voor te houden. Ik blijf in Nederland omdat ik er nog een hoop verandert moet worden in de maatschappij. Ik heb ook een vraag voor de anti-moslims. Als wij moslims zo slecht zijn, waarom schoppen jullie ons dan niet het land uit?
Daar gaan we weer.

1. het geloof in heksen is niet Christelijk. Voor de heksenvervolging schreef die éne een nieuw boek (in de 16e eeuw, denk ik): de heksenhamer. Dat staat dus niet in de bijbel en is dus niet Christelijk. Daarom hadden ze later een nieuw boek nodig om hun gruweldaden te kunnen rechtvaardigen. De bijbel doet dat niet.

2. de kruistochten hebben te maken met de val van het Romeinse rijk, een machtsvacuüm waardoor de kerk politieke macht had. Voor de Christenen ging het echter gewoon om het bevrijden van Palestina. Net zoals ze Koeweit bevrijd hebben. Net zoals ze België bevrijd hebben van de Duitsers. Net zoals de moslims Kashmir willen bevrijden van de Hindoes.

Wat jouw laatste vraag betreft: Het communisme is ingestort. De vrije markt en de overconsumptie vieren hoogtij. Links vindt nu een bondgenoot in de moslims. In België komt daar nog bij dat ze België willen bijeen houden. En in die strijd zetten ze nu de moslims in. Die moeten nu dat spelletje spelen van sukkelaar en slachtoffer van het Vlaams blok. D�*t is pas racistisch!
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden