Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2007, 03:53   #10
Kennin
Vreemdeling
 
Kennin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Ik denk dat de tetten van Anke Vandermeersch voor Internaut een doorslaggevend argument waren in zijn partijkeuze.
Of haar "stand"punten... als we toch die toer opgaan.

Anke Vandermeersch is naar mijn mening zowat het laagste dat er is. De Winter en co komen tenminste uit voor hun... heu... hun... hoe noem je dat? Zal ik het maar "mening" noemen, bij gebrek aan een correcter, sluitend, eenduidig woord?
Anke Vandermeersch is iemand van het kaliber: "hoe ik krijg geen mandaat bij de VLD? Dan ga ik maar naar het VB!"
Hoe kan je DAAR nu in 's hemelsnaam voor kiezen als je nog ergens wat verstand hebt?

Hoe dan ook. Deze drie reportages zijn behoorlijk spraakmakend en verhelderend voor iedereen die niet met een roze... heu... bruine bril rondloopt.
Enneuh: ja, twee van de reportages werden gemeld door Blokwatch. En dan?
De derde trouwens niet -voor zover ik weet.

Maar goed, Internaut let hoe dan ook niet goed op. Als hij/zij dat wel zou doen, zou hij/zij zien dat ik van 2004 ingeschreven ben.
Ik vond het gewoon even de moeite om dit hier nu te vermelden.
Kan toch niets mis mee zijn, tenzij je natuurlijk PRO-Vascistische Bsychopaten bent... en DAN voel je natuurlijk nattigheid en moet je de aandacht afleiden van het gegeven in de hoop het ergste zo overleven.

Helaas!
"Ons" landje wordt wakker... de Vlamingen pikken het niet meer, die opjutterij door het VB!
__________________
Kennin
Sho(w?)dan
Bujinkan Budō Taijutsu
http://www.te-nage.be
Kennin is offline   Met citaat antwoorden