Los bericht bekijken
Oud 8 december 2012, 14:39   #11
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Er zijn aanwijzingen dat GW bestaat maar de milieuwetenschappen zijn uniek omdat ze het voorzichtigheidsbeginsel gebruiken. Zelfs al zijn we niet zeker, we kunnen geen risico's nemen. Maar dan nog zullen mensen het verhaal beu worden. Zo zijn we nu eenmaal, niet in staat op heel lange termijn te denken.
Moet dit zowat helemaal ondersteunen.

Enigste boodschap dat ik nog aan al die goeie zielen die zich inzetten voor het millieu en die nog iets trachten te redden; respect maar stop tegen het ongeloof te vechten; het haalt toch niets meer uit want de mensen worden nu eenmaal niet graag met de feiten op de neus gedrukt. En zelfs dan kiezen ze er nog voor ze compleet te negeren.

Ik gooi al mijn vuil in een vuilzak, het interesseert mij ook allang niet meer in welk continent ze de mensen er met vergiftigen zolang het maar niet in mijn achterhof is (zodat ik er dus niet met geconfronteerd wordt zoals iedereen denkt dus).
Enigste sluikstorten dat ik doe is sigarettenpeukjes door het raam of biologisch afval (klokhuis appel, appelsienschil) als mijn vuilbakje in de wagen vol is. Zal daar ook nooit een boete voor betalen trouwens.
Enigste maatregelen die ik tref zijn diegene die me financieel opbrengen en zoals bij zowat 99% van diegene die zonnepanelen plaatsen doe ik dat voor het geld en niet voor het millieu. Trouwens als ik daarmee andere hun factuur omhoog krijg kan ik daar ook nog eens ziekelijk plezier uit halen.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden