Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2003, 16:51   #5
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Pierre van Rossem
Het is zeer ontgoocheld een ernstige thread te plaatsen die noch gelezen noch bekritizeerd wordt. Ik vrees dat ik mij van forum heb vergist. Sorry en tot een andere keer.

JPVR
Kerel, ik ben al net drie uur wakker. Ik kan er ook niet aan doen dat je in al uw vadsigheid om vuur uur 's morgens Belgische tijd beslist hebt om uw gedachten te delen met de mensheid. Heb je dan zo'n grote nood aan aandacht dat je onmiddellijk reactie wenst.

Ik vind het trouwens nogal zielig dat je The Piano moet gaan afbreken om jezelf een beetje op te trekken. Heel Vlaanderen weet intussen al hoe pathetisch uw bestaan is, u moet er echt niet nogmaals de aandacht op vestigen door zoals een oud chagrijnig ventje te gaan uithalen naar een individu, hoe tragisch die figuur ook moge wezen.

Om het nu nog even over het inhoudelijke van uw artikel te hebben: Zelfs Jan met de pet die klakkeloos de kudde volgt weet inmiddels dat er groeperingen zijn die belang hebben bij een oorlog. De altijd aanwezige NRA, de Zionisten en andere kwistenbiebels die in uw zeepbel vermeld staan. Als je die nu allemaal op een rijtje plaats, dan kan je allerhande lijntjes en stippelijntjes gaan tekenen tussen die lobbies en zo bekom je dan een uitstekend scenario voor een film of - zoals in uw geval - een claim to fame. Met hetzelfde zekerheidsgehalte kan ik stellen dat Elvis nog leeft en aan de leiding staat van uw nieuwe wereldorde.

Er zijn genoeg conspiracy theorien in de wereld, en dit is er zo nog maar eentje.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden