Los bericht bekijken
Oud 30 april 2017, 22:36   #88
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wat is in jouw ogen 'het stevig uithangen' ?
Kun je je niet voorstellen dat de Portugese flikken iets minder 'verdraagzaam' zijn, tov verbale provocaties en ev 'spontane kennismakingen' tov de lokale bevoking door deze lieverdjes ?
Of dacht je mss dat die braafjes per twee in rij zwijgzaam de omgeving staan te bewonderen ?
Ik vraag me af waarom anders autochtone klassen nooit problemen hebben met de flikken in het buitenland...
Ik herhaal: de leerkrachten die er bij waren zeiden dat er GEEN ENKELE aanleiding was. Geen.

Citaat:
Als je de context niet begrijpt van de artikelinhoud dat ik meegaf, heeft het ook geen zin om dat antwoord hier uitgebreid neer te pennen.
Lees het anders nog eens:

De confrontatie met fysiek geweld en - in geval van vrouwen – met een gebrek aan respect, is voor heel wat leraars zeer confronterend”, aldus De Clercq in Gazet Van Antwerpen."

Die willen dus liever hun job houden, zelfs al moeten ze daarvoor 'n hoop shit slikken.
Dat laatste is dus indrukwekkend hard absoluut niet wat daar staat, of geïnsinueerd wordt.

Citaat:
Ik heb m'n jeugdjaren doorgebracht met de 2-de generatie Marokkanen en tal van andere moslimnationaliteiten, dus leer ze me niet kennen.
Nul dus.

Citaat:
En jij ?
Iets meer dan tien.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden