Los bericht bekijken
Oud 30 december 2008, 17:35   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard Tsjeven-mentaliteit tussen Herman en Erik Van Rompui

Tot zover het Vlaams gevoelen van Erik de truitjesdragende splitser van BHV.

Als broerke op de grote troon zit, dan is hij bereid te zwijgen, en zijn prinsipes opzij te schuiven. Zoals hij gans Vlaanderen even opzij schuift.

gvd, mijn teelballen !!!

Wat doet een rechtgeaarde flamingant daartegen ?? Zeg het mij.


link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF30122008_071



Citaat:
Binnenland
Bron: belga
Eric Van Rompuy wil broer niet in problemen brengen


BRUSSEL - Vlaams parlementslid Eric Van Rompuy (CD&V), broer van formateur Herman Van Rompuy en niet verlegen om een forse communautaire verklaring, zal zijn broer niet in de problemen brengen met gespierde verklaringen.
Dat zei de jongste van de broers dinsdag tijdens het middagjournaal van de Franstalige zender RTL-TVi.

'Als ik mij over bepaalde dingen zal uitlaten, dan zal ik er rekening moeten mee houden dat men zal proberen in mijn voorstellen interpretaties te vinden die mijn broer in problemen kunnen brengen. En dat wil ik tegen elke prijs vermijden. Mijn rol zal dus ook veranderen', zei de CD&V-politicus uit Zaventem.

Op het moment van zijn uitspraken toonde RTL-TVi beelden van Eric Van Rompuy gekleed in het gele fietstruitje met het opschrift 'Splits BHV nu' dat hij tot vorig jaar droeg tijdens de Gordel.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden