Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2021, 21:15   #10
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Deze strafrechter heeft geen begrip voor verslavingen. We krijgen het niet onder controle zegt het mens. Ze worden in labo's gemaakt zegt het mens.

Volgens mij moet ze toch dringend eens gaan kijken naar een de centra voor verslaafden. En eens vragen aan welke drug de meesten die daar zitten zijn verslaafd

De meeste verslaafden zitten daar voor verslavingen niet gemaakt in labo's dan wel gewoon bij de paters trappisten..of op de domeinen van Guy Verhofstadt en ook nog de drugs voorgeschreven door onze brave mijnheer doktoor maar gezien die ook de drugs maken waar zij zich graag te goed aan doet zwijgt ze daar wijselijk over.

“Voor verslaving heb ik niet altijd begrip. Dat is een toestand waarin je jezelf brengt, en het leidt tot feiten waar andere, onschuldige mensen het slachtoffer van worden. Ik denk dat de maatschappij niet goed beseft hoe wijdverspreid de drugsproblematiek is, ook het recreatief gebruik. We krijgen dat niet onder controle: het is goedkoop en het wordt inmiddels ook hier in labo’s gemaakt.

https://www.demorgen.be/nieuws/voor-...hter~b745ff03/
Waarom verdraai je haar woorden ? Je weet heel goed dat ze zegt "voor verslaving heb ik niet altijd begrip."

Ik ook niet trouwens. Straf he.
kiko is offline   Met citaat antwoorden