Discussie: Energie
Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2008, 11:16   #6
proost
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 maart 2007
Locatie: Antwerpen Noord
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ik kan jullie het klimaatboek aanraden


Kerncentrales zoals in frankrijk(e.a) onder commercieel bewind zijn een nefaste, daar ben ik de eerste om mee akoord te gaan Er is gewoon teveel honger voor winst! Maar onder een genationaliseerd principe moet dit met een verantwoordelijke en bewuste regering goed lukken en bovenal veilig zijn(afval is flink verminderd). We kunnen ook een centrale bouwen gebaseerd op het warm-koud water principe zoals Essent nu in Nederland doet. Maar alles volbouwen met windmolens en héél der bossen neerleggen voor bv. Biodiesel is gewoon absurd en zéér prijzig!!! Trouwens ik ben nog steeds niet overtuigd over de hele massa hysterie, er worden vandaag BILJOENEN DOLLARS verdient rond deze hysterie geloof me of niet Dat het schadelijk is zal ik niet ontkennen maar het natuurlijk proces speelt ook een grote rol, deze planeet leeft en heeft zeker zijn eigen wil bij wijze van spreken toch. Trouwens hypocriet van véél groenen is dat ze de BTW van 21% niet naar 6% willen verlagen gewoon om het principe dat mensen meschien méér energie zullen verbruiken dan. (partij-standpunt groen!) Ik verdien een gewoon loontje samen met nog zeker 1000.000 mensen en de energiefactuur begint te wegen op de maandelijkse kosten! Als je mijn stem of meschien zelfs inzet voor groen wil hebben, kan je best eerst afkomen met een echt plan! Nu kunnen jullie alleen maar zeveren over hoe slecht het gaat, dat is naast het VB lopen imoh
__________________
If you're going to be thinking anything, you might as well think big. Donald Trump
proost is offline