Los bericht bekijken
Oud 8 december 2004, 13:17   #136
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Gelezen waarschijnlijk wel, maar of je het ook begrepen hebt?
Heeft u mijn uitleg wel begrepen? Ik denk het niet..

Citaat:
In dat geval heb ik nog steeds meer levensvreugde dan u.
Ik ben -in tegenstelling tot u- niet gefrustreerd en bijzonder gelukkig. Neh!

Citaat:
Natuurlijk moet dat in een democratie kunnen. Maar als de flaminganten na ettelijke jaren er nog niet in slaagden om België te doen barsten, dan vrees ik dat je het probleem in eigen boezem zult moeten zoeken.
U bent aan het liegen. U vindt niet dat dit moet kunnen in een democratie. Het feit dat België niet gesplitst is, heeft meer te maken met de hardnekkigheid van het Belgische establishment dan met de huidige maatschappelijke realiteit.

Citaat:
Er bestaat namelijk geen draagvlak voor het separatisme.
Hoe weet u dat? Er is namelijk nog nooit een representatieve peiling gehouden.

Citaat:
En dan is het idioot dat u er zo krampachtig aan blijft vasthouden.
Zowat alle peilingen (niet-representatief, ik weet het) geven aan dat er geen draagvlak is voor unitarisme. U definieert zichzelf dus als een idioot. Handig om te weten.

Citaat:
We hebben al zoveel Vlaamse onafhankelijkheidsdeadline's gepasseerd, dat het gewoon lachwekkend is.
De enigste deadline die ik al gehoord heb, is 2020. De andere? Stemmen in uw hoofd misschien?

Citaat:
En als je nu bekijkt dat de regerende flaminganten er nog niet in slagen om een simpel kiesarrondissement te splitsen, dan wordt het alleen maar grappiger.
U kent dus duidelijk het verschil niet tussen federaal en subnationaal niveau niet, misschien daarmee dat u het subnationaal niveau wil afschaffen? Omdat u te dom bent om federalisme te verstaan?

Citaat:
Dat zijn geen referenties. België is een ander land, en verdient bijgevolg een andere aanpak. Daarboven vergeet u andere separatisten te vermelden, die er niet zo goed in slagen om onafhankelijk te worden: IRA, ETA, Corsicanen...
Dat zijn dan wel referenties? U bent toch ook wel erg inconsequent. Als u nog eens goed leest wat ik schrijf, kunt u misschien het toch nog begrijpen...

Citaat:
Ik ben geen separatist. Ik ben dat nooit geweest.
U steunt het separatisme van België tov het VKN. Dat het voor uw tijd is, maakt niet uit: het is en blijft separatisme.

Citaat:
Ik zal het ook ten allen tijde en tegen eender welke prijs verdedigen tegen al diegenen die het proberen te splitsen.
Dat u in uw extremisme geweld zou willen gebruiken, wist ik al langer.
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden