Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2011, 08:59   #44
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skjaergaard Bekijk bericht
Ik stel alleen vast dat er op Maanrock voorzorgen genomen worden die op Pukkelpop niet werden genomen
Daags na de feiten ja. Ze zouden het eens NIET moeten doen. Trouwens, daar zit men in een volle stadscentrum die al eeuwenlang stormen doorstaat. Niet te vergelijken met een open weide, zoals overigens ook het geval is in Werchter, even verderop !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skjaergaard Bekijk bericht
Als er vijf mensen omkomen en blijkt dat de organisatoren zich niets aantrokken van waarschuwingen, dan mag dat toch onderzocht worden vind ik.
Tuurlijk. Maar dat is nog geen reden om hen nu ook al verdacht te maken. Wat hadden ze trouwens moeten doen ? Iedereen de straat op sturen om d�*�*r onder de bomen te gaan schuilen ?

Mijn raad : word advokaat, ga in de politiek, vul uw zakken en zorg er vooral voor dat jij zelf NIETS onderneemt en anderen kan gaan beschuldigen ! Da's trouwens ook de beste manier om carrière te maken aan de staat : doe niets (en dus ook niets verkeerd) en je hebt een beter bevorderingsdossier dan de hardwerkende collega's aan wie je jouw werk opsolfert. Ambtenarij kan dus ook.

Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 20 augustus 2011 om 09:00.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden