Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2020, 10:17   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Het klimaat veranderd constant door de eeuwen heen, daar heeft de mens niet veel mee te maken. Idd we hebben wel ons best gedaan om zoveel mogelijk rotzooi de lucht in de blazen, we vervuilen de wereldzeeën, we moorden heelder diersoorten uit en zijn met veel te veel op deze aardbol. Maar dat veranderd volgens mij zo goed als niets aan het klimaat.

En het klopt ook dat de nucleaire wetenschappers de schuld zijn dat er zoiets bestaat als 'de rode knop'. Maar ik geloof er niet in dat er ooit een atoomoorlog komt, welk land gaat nu zijn eigen doodvonnis tekenen door atoomwapens af te vuren op andere landen met atoomwapens? Dat is gewoon zelfmoord.
De enige die ik daarvoor in staat acht is dat de IS (of dergelijke) aan atoomwapens geraakt of één of andere Allah freak.

Nee, we zitten nog niet aan die 100 seconden dat dient enkel om de bevolking angst aan te jagen, om hun aandacht van andere dingen weg te houden zoals bv de omvolking van Europa.
Dat is ook waar, een soort van afleidingsmanoeuvre.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden