Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2009, 19:17   #14
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Met de inhoud van dit betoog helemaal akkoord.
Alleen ik dacht dat de Hollanders moeite hadden met de dt, maar blijkbaar toch nie.
Beste VB-ér das geen goeie reclame voor Vlaanderen en behoud van onze taal.

Nou moe! Sjeeses segh!
Ik draai momenteel nogal veel uren en idd ik maak dan al eens wat meer Daalfoutjes. Niet alleen DDt vouten overigens.
Heeft misschien ook te maken met het feit dat ik meer waarde hegt aan Ynhoud dan on tahlvouten.
Ik ben tussen haakjes van mening dat inteligent zijn en doorzicht hebben hoegenaamd niet kunnen afgemeten worden aan het foutloos kunnen schrijven.
De persoon die ik nog altijd het hoogste acht als wijs mens en die mij veel heeft bijgebracht was een oudere vakleraar houtbewerking in een A4 opleiding.
Nee ik schaam mij niet dat ik daarin gezeten heb (ik heb er ondanks het niveau veel geleerd en er met de hulp van goede vrienden weer de draad kunnen opnemen).
Een van de dingen die ik daar geleerd heb is dat uiterlijke schijn en de vernislaagjes waaraan nogal veel mensen niveau menen te moeten afmeten nog het meest waardeloos zijn van al.
Goede manieren hebben en correct kunnen schrijven zijn wel degelijk waardevol... maar niet als maatstaf voor een mens.
Ze zijn hooguit olie in de machine van de sociale omgang.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden