Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2015, 22:18   #13
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Maar daar gaat het dan ook helemaal niet om. Ik constateerde slechts dat ik veel ongefundeerde brabbel in je post las, dat is alles.
Je kan niet eens de ongefundeerdheid van het vetgedrukte voorbeeldje dat je er zelf uit haalde, staven met enig historisch voorbeeld blijkbaar. Hieruit leidt ik de ongefundeerdheid van uw oordeel van ongefundeerdheid van mijn betoog af.

Wat jij beweerde is dat je groene jongens gaat vinden die gaan juichen als iemand een bomaanslag met 100 doden in een Parijs metrostation pleegt in hun naam, en dat het tegendeel beweren (wat ik deed) ongefundeerd zou zijn. Dan kan je toch legio historische voorbeelden aangeven waar dat al het geval was neem ik aan ? Of klets je maar wat uit je nek ?

Neem er dan nog maar een paar anderen. De Paus heeft opgeroepen om de slachtoffers van Breivik om te brengen ? Christelijke jongeren waren onbedwingbaar in 't school uit bewondering voor Breivik ?

Welke andere ongefundeerde beweringen kan je nog weerleggen ?


Voor wie het niet begrepen had:

de Charlie Hebdo moorden waren wel degelijk door "de Islam" geinspireerd. De daders hebben gehandeld naar een idee dat leefde onder een groter deel van de moslims dan enkel zij zelf.

De Breivik moorden waren helemaal niet "christelijk" geinspireerd. De dader heeft niet gehandeld naar een idee dat leefde onder een groter deel van de christenen dan enkel hij zelf.

Vandaar dat die eerste wel degelijk moslim terroristen zijn, maar Breivik geen christelijk terrorist was.

Ook al BEWEERDEN beide daders dat ze door een zekere ideologie geinspireerd waren.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 januari 2015 om 22:25.
patrickve is offline