Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2025, 20:34   #601
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Binnen een paar jaar ga ik misschien wel voor zo iets:

Naam: IMG_4032.jpeg
Bekeken: 56
Grootte: 100,1 KB

Om vervolgens aan een onbewoond eiland voor anker te gaan.
Oud 4 november 2025, 22:16   #602
IJsboer
Eur. Commissievoorzitter

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Binnen een paar jaar ga ik misschien wel voor zo iets:

Bijlage 121649

Om vervolgens aan een onbewoond eiland voor anker te gaan.
Ziet er heel duur uit. Iets dat typisch gekocht wordt door de "sterkste schouders".
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2025, 22:39   #603
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ziet er heel duur uit. Iets dat typisch gekocht wordt door de "sterkste schouders".
Voor een 4 tot 500k koop je al iets moois en in orde. De prijs van een woning aan land.
Oud 5 november 2025, 22:04   #604
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Voor de echt sterke schouders is dat de reddingsboot
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2025, 15:58   #605
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Verschillende woningen in België gehad. Sommigen gekocht en twee zelf gebouwd. Uiteindelijk is alles verkocht geraakt en nu huur ik een kleine studio waar ik mijn domiciliëring op heb staan. En de dagen dat ik in België ben slaap ik er.

Mijn droomwoning heb ik lang gezocht en uiteindelijk gevonden. In het binnenland van Spanje en aan de rand van een klein authentiek Spaans dorpje. Het is een soort finca maar wel volledig gereoveerd en voorzien van alle modern comfort en luxe zoals 4 slaapkamers, 3 badkamers, grote leefruimte met nieuwe moderne open keuken, grote terassen met prachtige uitzichten, groot buitenzwembad, jacuzzi, buiten keuken ... Op bijna 12 hectare grond met langs een kant rotswanden en verder veel olijf en andere bomen. Dus geen geburen en het is er dan ook dag en nacht rustig. De enige toegangsweg loopt tot aan de oprit en de poort dus er komt letterlijk niemand buiten de mensen die op bezoek komen. Rondom de finca is ongeveer 1/2 hectare volledig omheind en voorzien van elle beveiligingen zoals elektrische poort, camerabewaking en alarmsysteem. Je kan er bij wijze van spreken naakt rondlopen want niemand zal je zien. Zelfs geen vliegtuig komt overgevolgen. Voor de plaatselijke winkels en horeca moet ik ongeveer 10 minuten rijden. Voor de grote winkels, de betere restaurants of de kust is het ongeveer 30 minuten rijden. Dus buiten een sportwagen die ik amper gebruik heb ik ook een iets comfortabel model gekocht. En aangezien ik een grote fan van Porsche ben is het een nieuwe panamera GTS geworden. En meer hoeft een mens niet te hebben. Nu ben ik volop Spaans aan het leren en mijn vriendenkring aan het uitbreiden.

Dus de droomwoning is er. Mijn Belgische vrienden mis ik helemaal niet. En elke week in Spanje komen er wel Spaanse kennissen bij. Ja zelfs een Spaande vriendin die haar leven op orde heeft en mag gezien worden. Ik vraag mij zelfs af wat ze in een toch pak oudere man ziet. Maar ik klaag niet
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2025, 16:09   #606
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Verschillende woningen in België gehad. Sommigen gekocht en twee zelf gebouwd. Uiteindelijk is alles verkocht geraakt en nu huur ik een kleine studio waar ik mijn domiciliëring op heb staan. En de dagen dat ik in België ben slaap ik er.

Mijn droomwoning heb ik lang gezocht en uiteindelijk gevonden. In het binnenland van Spanje en aan de rand van een klein authentiek Spaans dorpje. Het is een soort finca maar wel volledig gereoveerd en voorzien van alle modern comfort en luxe zoals 4 slaapkamers, 3 badkamers, grote leefruimte met nieuwe moderne open keuken, grote terassen met prachtige uitzichten, groot buitenzwembad, jacuzzi, buiten keuken ... Op bijna 12 hectare grond met langs een kant rotswanden en verder veel olijf en andere bomen. Dus geen geburen en het is er dan ook dag en nacht rustig. De enige toegangsweg loopt tot aan de oprit en de poort dus er komt letterlijk niemand buiten de mensen die op bezoek komen. Rondom de finca is ongeveer 1/2 hectare volledig omheind en voorzien van elle beveiligingen zoals elektrische poort, camerabewaking en alarmsysteem. Je kan er bij wijze van spreken naakt rondlopen want niemand zal je zien. Zelfs geen vliegtuig komt overgevolgen. Voor de plaatselijke winkels en horeca moet ik ongeveer 10 minuten rijden. Voor de grote winkels, de betere restaurants of de kust is het ongeveer 30 minuten rijden. Dus buiten een sportwagen die ik amper gebruik heb ik ook een iets comfortabel model gekocht. En aangezien ik een grote fan van Porsche ben is het een nieuwe panamera GTS geworden. En meer hoeft een mens niet te hebben. Nu ben ik volop Spaans aan het leren en mijn vriendenkring aan het uitbreiden.

Dus de droomwoning is er. Mijn Belgische vrienden mis ik helemaal niet. En elke week in Spanje komen er wel Spaanse kennissen bij. Ja zelfs een Spaande vriendin die haar leven op orde heeft en mag gezien worden. Ik vraag mij zelfs af wat ze in een toch pak oudere man ziet. Maar ik klaag niet
Profiteer er van!!
Oud 16 november 2025, 11:35   #607
Pol Dolf
Europees Commissaris

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

Oud 16 november 2025, 12:00   #608
Pol Dolf
Europees Commissaris

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

Oud 17 november 2025, 23:06   #609
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
pfff, ik heb meer flessen in stock
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2025, 23:09   #610
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Onlangs nog eens geweest, en ik bedacht bij mezelf toen de mist zo tussen de bergen trok, moest ik nu dictator voor het leven zijn, dan maakte ik daar toch wel mijn zomer optrekje van. Makkelijker te bereiken ook dan dat theehuis van boven op dien berg.

Jaren 30 Teutoons zwembad is al aanwezig en jaren 50 cinema ook.
Oud 17 november 2025, 23:29   #611
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 17 november 2025 om 23:32.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2025, 23:32   #612
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

Onlangs nog eens geweest, en ik bedacht bij mezelf toen de mist zo tussen de bergen trok, moest ik nu dictator voor het leven zijn, dan maakte ik daar toch wel mijn zomer optrekje van. Makkelijker te bereiken ook dan dat theehuis van boven op dien berg.

Jaren 30 Teutoons zwembad is al aanwezig en jaren 50 cinema ook.
Vogelzang, waar de bomen verschroeit waren van de molotovcocktail in 1971.
Met van die flessen van cola die nog wat inhoud hadden bij nu die blikjes.

wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2025, 23:34   #613
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ah zo nen 33 er heb ik onlangs nog gedronken, dat was in Frankrijk dacht ik.
Oud 17 november 2025, 23:46   #614
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Binnenkort in WoW

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be