![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Binnen een paar jaar ga ik misschien wel voor zo iets:
Om vervolgens aan een onbewoond eiland voor anker te gaan.
|
|
|
#602 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#603 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor een 4 tot 500k koop je al iets moois en in orde. De prijs van een woning aan land.
|
|
|
#604 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#605 |
|
Parlementslid
|
Verschillende woningen in België gehad. Sommigen gekocht en twee zelf gebouwd. Uiteindelijk is alles verkocht geraakt en nu huur ik een kleine studio waar ik mijn domiciliëring op heb staan. En de dagen dat ik in België ben slaap ik er.
Mijn droomwoning heb ik lang gezocht en uiteindelijk gevonden. In het binnenland van Spanje en aan de rand van een klein authentiek Spaans dorpje. Het is een soort finca maar wel volledig gereoveerd en voorzien van alle modern comfort en luxe zoals 4 slaapkamers, 3 badkamers, grote leefruimte met nieuwe moderne open keuken, grote terassen met prachtige uitzichten, groot buitenzwembad, jacuzzi, buiten keuken ... Op bijna 12 hectare grond met langs een kant rotswanden en verder veel olijf en andere bomen. Dus geen geburen en het is er dan ook dag en nacht rustig. De enige toegangsweg loopt tot aan de oprit en de poort dus er komt letterlijk niemand buiten de mensen die op bezoek komen. Rondom de finca is ongeveer 1/2 hectare volledig omheind en voorzien van elle beveiligingen zoals elektrische poort, camerabewaking en alarmsysteem. Je kan er bij wijze van spreken naakt rondlopen want niemand zal je zien. Zelfs geen vliegtuig komt overgevolgen. Voor de plaatselijke winkels en horeca moet ik ongeveer 10 minuten rijden. Voor de grote winkels, de betere restaurants of de kust is het ongeveer 30 minuten rijden. Dus buiten een sportwagen die ik amper gebruik heb ik ook een iets comfortabel model gekocht. En aangezien ik een grote fan van Porsche ben is het een nieuwe panamera GTS geworden. En meer hoeft een mens niet te hebben. Nu ben ik volop Spaans aan het leren en mijn vriendenkring aan het uitbreiden. Dus de droomwoning is er. Mijn Belgische vrienden mis ik helemaal niet. En elke week in Spanje komen er wel Spaanse kennissen bij. Ja zelfs een Spaande vriendin die haar leven op orde heeft en mag gezien worden. Ik vraag mij zelfs af wat ze in een toch pak oudere man ziet. Maar ik klaag niet |
|
|
|
|
|
#606 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#607 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#608 |
|
Europees Commissaris
|
![]()
|
|
|
#609 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#610 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onlangs nog eens geweest, en ik bedacht bij mezelf toen de mist zo tussen de bergen trok, moest ik nu dictator voor het leven zijn, dan maakte ik daar toch wel mijn zomer optrekje van. Makkelijker te bereiken ook dan dat theehuis van boven op dien berg. Jaren 30 Teutoons zwembad is al aanwezig en jaren 50 cinema ook. |
|
|
|
|
|
#611 |
|
Minister-President
|
dubbel
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 17 november 2025 om 23:32. |
|
|
|
|
|
#612 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Met van die flessen van cola die nog wat inhoud hadden bij nu die blikjes. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#613 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ah zo nen 33 er heb ik onlangs nog gedronken, dat was in Frankrijk dacht ik.
|
|
|
|
|
|
#614 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Binnenkort in WoW
![]()