![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je moet dan het gaspedaal iets dieper induwen. Ik ben zeker dat de motor in het 200K model iets zwaarder zal zijn.
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() Waarom duizenden euro's aan een fauteuil geven als je op een keukenstoel van 10 euro ook kunt zitten?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de liefhebbers van een chronometer-horloge, deze Seiko Bullhead met de knopjes handig bovenaan ipv tegendraads aan de zijkant :
![]() ![]()
|
|
|
#244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jaeger-Le Coultre Master Ultra Thin: https://www.jaeger-lecoultre.com/us-...steel-q1238421
If only I had some money to burn.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 november 2025 om 13:11. |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze dan maar https://www.jaeger-lecoultre.com/tw-...es/men-watches
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs Breitling had een paar bullheads. Spijtig genoeg geen Navitimer want die had ik me met plezier aangeschaft.
|
|
|
|
#247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iets haalbaarder: https://www.cartier.com/fr-be/watche...ier-CRWSTA0138
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Momenteel de deze rond mijn pols.
![]() Voornamelijk omdat ik mijn Hamilton liever niet aan heb als ik op mijn werk in machines ed moet werken. Maar omdat ik toch geen horloge (meer) kan missen deze dan maar aangeschaft. Doet wat-ie moet doen, enkel de leesbaarheid van de datumaanduiding had wat beter gemogen. Maar voor de prijs (iets van een €60 als ik het me goed herinner) vind ik niet eens een lelijk horloge.
|
|
|
#249 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, uurwerken heb ik zelf ook nooit begrepen eerlijk gezegd. Ne rodania rond de pols of ne Rolex, veel verschil zal je niet voelen in comfort. Uurwerken zijn soms toch ook een investering? Dure stukken zullen normaal gezien hun waarde niet verliezen, of zie ik dat verkeerd? Ik ben geen uurwerkkenner.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#253 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar voor de prijs moet je het natuurlijk niet laten en kan je ze gerust alletwee kopen. Dat was toch mijn idee, maar die blauwe er bij kopen is er tot nu toe niet van gekomen. Overdaad schaadt, nietwaar?
|
|
|
|
#254 |
|
Burger
|
Weet er iemand welke horloge, Michael Van Peel gisteren (12/11) droeg bij De Slimste Mens??
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De makkelijkste weg is waarschijnlijk het hem zelf vragen.
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is een Casio geen betere en betrouwbaarder horloge dan een Rolex. Ik dacht het wel. |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om het met een Frans gezegde te verklaren....Quand on aime on ne compte pas.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : Vandaag om 14:04. |
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sommige mensen geven 5000 euro voor 4 BBS velgen....anderen vinden een wiel een wiel en hebben gelijk als ze zeggen een auto daar niet beter door rijdt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : Vandaag om 14:11. |
|
|
|
|