![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik zeg ook niet dat er concentratiekampen gaan komen. Ik zeg gewoon dat jullie ideologie decadent is, niet toepasbaar op Europa, niet modern, en de jongeren doet vluchten. EN VOORAL, dat jullie decadente ideologie de belastingen zeker niet zal verlagen. ECONOMIE is jullie zwakste punt, jullie programma gelezen, alleen bullshit. Opvoedersloon! HAHAHAHAHAHAHA Over roje tuig, en over homo's en over allochtonen brabbelen is decadente wartaal, en moet uit de politiek geschopt worden. Politieke leiders zijn zoals bedrijfsleiders en moeten hun werknemers op gelijke voet behandelen, anders verliezen we terrein op China, Vs en de rest van de wereld. IN MODERNE LANDEN WORDT DE BEVOLKING DOOR DE POLITIEKERS NIET OPGESPLISTS IN WALEN /ALLOCHTONEN/ HOMOS/ RASECHTE VLAMINGEN. ZELFS IN CHINA ZIJN ALLE BURGERS , EEN GELIJK ATOOM VAN DE STAAT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Godsdienst is niet weg te werken, het bestaat en zal altijd bestaan.
Toch werd godsdienst afgescheiden van de politiek, omdat het anders de nationale eenheid verstoort. In 2004 is het tijd dat hetzelfde gebeurt met racisme. Racisme zal altijd bestaan, en de vrijemeningsuiting moet behouden blijven. De Paus zegt wat hij wilt, ik zal naar hem luisteren als ik er echt in geloof, maar het moet niet aan mij door de Staat België opgedrongen worden. Zo is het ook met FDW en de rest, ik wil ze niet, ik wil van hen bevrijdt worden. DAT IS OOK MIJN RECHT, IK HEB RECHT OP VRIJHEID IN DE DEMOCRATIE. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() En maken bedrijfsleiders geen onderscheid tussen presterenden en meelopers???
Je moet eens je ogen opentrekken!! Al eens gecontroleerd wie in de bedrijven mag blijven en wie zo snel mogelijk ontslagen wordt?? Inderdaad wie flexibel is, niet met de klok in de hand werkt om te zien wanneer hij of zij naar huis mag en wie een beetje initiatief neemt zal mogen blijven, de rest vliegt eruit! Heeft met godsdienst of geaardheid niets te maken tenzij deze door de werknemer zelf als argument wordt aangegrepen. Je werk is er om te werken, niet om je godsdienst of je al dan niet homo-zijn te etaleren. Laatst gewijzigd door omaplop : 31 augustus 2004 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat China een voorbeeld voor ons moet zijn ![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 31 augustus 2004 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is ongelofelijk met wat voor een levenslust die mensen leven. Daar staan fitnesstoestellen op straat om fit te blijven!!!!(problemen i.v.m. sportcultuur nu bij ons in het nieuws) Laatst gewijzigd door peet : 31 augustus 2004 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Politiekers dienen voor speeches en communicatie (ook voor dossierbeheer). Er bestaan geen bedrijfsleiders die openlijk spreken over luiheid van hun werknemers, of slechte aanpassing. Ze nemen al die problemen apart aan. Racisme is een individueel gevoel, het baat de massa totaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() volgens mij is het racisme weer erg in de mode aant geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Vlamingen betalen belastingen voor de Walen en vroeger hebben de Walen dat nooit voor ons gedaan. Dat is onlangs bewezen. Het is een clihé om te denken dat het vroeger anders was. Bovendien word dat geld slecht besteed. We hebben genoeg afgezien in de negentiende eeuw. Wij eisen onze rechten op. Wat Wallonië doet is ronduit discriminerend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De Walen zouden de Vlamingen in de steek gelaten hebben. Dus moeten de Vlamingen zich wreken. En ex-Zairezen die hier nu leven, zouden handen afhakken van blanken zodat ze meer caoutchou halen uit de bomen, en ganse Vlaamse dorpen moeten uitmoorden omdat ze niet in slavernij willen werken. Dit is het ultieme bewijs dat Blokkers ideologie direct afstamt van Adolf Hitler. We gaan jullie ompraten mannen, we gaan niet zoals de amerikanen doen, want dat werkt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Om U van deze gedachten af te helpen wil ik mij vanaf nu onverdroten inzetten voor een Waalse onafhankelijkheid om onze zuiderburen tegen mensen zoals jij te beschermen. Citaat:
Citaat:
Zeg, tussen ons, ![]() Toch? Recapitulons: Dus de blokkers hebben de handjes van de negerkens afgekapt op aanraden van dolf en dit vorige eeuw. De franskiljonkes hebben ons daarbij in de steek gelaten...de stouterikken ![]() Citaat:
Ik: Aangenaam, mijn naam is Rudolf en ik kap de handjes af van de negerkens... Allemaal: Dag Rudolf... ... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik wil best voor hetzelfde pleiten maar vind dat je Racisme niet altijd uit een hoek moet bezien. Iets dat een extremistische achtergrond heeft is nooit goed! |
|
![]() |
![]() |