![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ISIS wil Paard van Troje: 'ISIS wil terroristen als vluchtelingen sturen'
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._Troje___.html Citaat:
lef hebben ze wel om zo zelfs hun doel te willen bereiken , terwijl men hier vadsig & vadsiger is aan't worden !!!! Waarom ?? Wat is hier in Europa gaande ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat als terroristen ebolabommen worden ??
http://www.nieuwsblad.be/article/det...41009_01312311 Zouden daar het lef voor hebben ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#3 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#4 |
|
Gouverneur
|
Belgie kennende zal het zijn (met ebola besmette) syriestrijders wel terug naar hier laten repatrieren op kosten van de belastingsbetaler. Dan kunnen ze hier op kosten van de staat het virus verder verspreiden. Zelfs al geneest men van ebola. Het virus is nog een hele tijd overdraagbaar via sperma...
|
|
|
|
|
#5 |
|
Europees Commissaris
|
Islam is een beetje zoals pedofilie, zij die het praktiseren beseffen meestal niet dat ze slecht bezig zijn.
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#7 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De meest voorkomende moskeenamen in België verwijzen naar de op deze hegira volgende "ballingschap" en betekenen dus: "wij zijn hier in het kader van een verovering van nieuw land, die moet gepaard gaan met een herovering voor de islam van onze landen van herkomst".
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad , wij hebben hier deze tijd nog geen oorlog !!
|
|