![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Zingende ,,terroriste'' shockeert islamwereld - 04/10/2004
© RR De zangeresjes van het Russische ,,lesbische'' popduo t.A.T.u. hebben een ,,waardige'' opvolgster: n.A.T.o., een als zelfmoordterroriste vermomde moslimzangeres in een zwarte burka (foto). Ze zingt in het Arabisch, maar ze is een onbekend Russisch tienerzangeresje uit de stal van de omstreden manager Ivan Shapovalov, ook het brein achter t.A.T.u. De identiteit van het meisje wordt angstvallig geheim gehouden, al was het maar om haar te beschermen tegen de woedende reacties waarop ze wordt onthaald in de islamwereld. Die leerde haar kennen met een optreden op de tv-zender al-Jazeera. Haar optreden in Moskou, een terror concert op uitgerekend 11 september, is in Rusland afgedaan als een ziekelijke wanvertoning, maar Ivan Shapovalov beweert dat hij in onderhandeling is met twee Britse platenmaatschappijen. De Rus plant een terror concert in Engeland. Wat zegt links hiervan ? Waar zit de linkse pater en de politieke kaste ? Moslims buiten ! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Moslimvrouwen mogen toch niet zingen he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Ze noemen dat 'multiculturele verrijking'.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Den zot Janssens kan ze uitnodigen voor een concert in Antwerpen Borgerokko
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het is een zware belediging voor alle moslims en ik ben blij dat zelf de Vlaamsblokkers hier verontwaardigd zijn.
_______________ Iedereen is tegenwoordig Islam-expert -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2523 |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
By the way, wat heeft dit nu in godsnaam weer met "links" te maken??? Bovendien, met uw "moslims buiten", geloof je nu echt dat dat meisje een moslim is (of dit tenminste doet vanuit haar eventuele geloofsovertuiging??)? Jij geloofde waarschijnlijk ook dat die meisjes van t.A.T.u. lesbisch waren zeker? Jaja menneke, de tijden gaan snel eh tegenwoordig....
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size] [size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Laatst gewijzigd door nou nou : 4 oktober 2004 om 12:14. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Parlementslid
|
De bedoeling is toch duidelijk: shockeren... Laten doen, als niemand de platen koopt en naar de concerten gaat kijken, zal dat vanzelf verdwijnen. Door er te hard op te reageren ga je gewoon meer van die zaken kweken.
|
|
|
#8 |
|
Vreemdeling
|
volgens mij mag ze zingen in plaats van bommen te laten ontploffen in scholen: een kwestie van boerenverstand (vraag het aan de ex-voetbalcoach -die- senator- is- gewordenhihihihihi)
|
|
|
#9 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik hoop dat dit véél mensen pissig zal maken.
Wanneer komt die eens op de buis? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
alweer een uitbuiting van beginnende zangeresjes door westerse platenbazen
|