![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik ben net het bub forum eens gaan bezoeken en daar moet je toch wel vreemde dingen lezen : cedric vloemans, gerespecteerd lid van de bub, doet daar de volgende uitlatingen :
"ik ken maar 1 vorm van amnestie: amnestie met 9 milimeter" "Een moordernaar krijgt in vele landen nog de doodstraf, een landverrader verdient dit ook." ik vind toch dat dit wat ver gaat, iedereen die er ooit op hoopt met iemand van de bub in debat te mogen gaan, neem hier mooie print screens van zodat we hun fascistoide karakter onmiddellijk kunnen blootleggen. http://www.belgischeunie.be/forum/ verdergaan naar binnenland en redenen vlaams nationalisme |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensen waarover het hier gaat zijn geen gewone Vlaams-nationalisten, maar oorlogsmisdadigers, zoals Staf De clercq, die de dood van duizenden Belgen en Joden op zijn geweten heeft.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
PS : zijn jullie eigenlijk voor de doodstraf? |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het fascistoïde karakter van het Vlaams-nationalisme moet natuurlijk nog bewezen worden...
Ik ben tegen de doodstraf, tenzij in oorlogstijd. Maar nu is het geen oorlog meer. Gelieve beter eens te kijken naar de context waarin dit werd gezegd, zoals Patriot terecht aangeeft. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
binnen een half uur partijraad bij de opperbubbel zeker? ge moet niet de moeite doen om uw forum aan te passen ze, alles staat veilig op mijn pc |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() deze is ook een goeie :
Thomas V.L. wrote: BUB beschouwd niet alle Flaminganten als nazi's maar leden staan wel vrij er een eigen mening op na te houden . Wij zijn voor vrijemeningsuiting . cedric vloemans wrote : Ik beschouw ze dus allemaal als nazi's. Mocht de kans zich voordoen, stonden ze allemaal met een gestrekt armpje zoals Karel Dillen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Blinkt u uit door verdraagzaamheid? En het VB ? En de NVA ?
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
steunt u uw partijlid wanneer deze zegt : alle flaminganten zijn nazis (en dus hoogstwaarschijnlijk ook landverraders) alle landverraders moeten worden gedood ja of nee? |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Hebt u het tegen mij.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ze zijn meestal nazi's, jazeker. Moeten ze daarom dood? Niet voor mij. Maar ze moeten wel van de macht weggehaald worden op democratische wijze.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamsnationalistische partijen die nu in het halfrond zetelen, zijn daar immers op democratische wijze gekomen. U mag trouwens een aantonen hoe u ertoe komt Vlaamsnationalisten gelijk te stellen met nazi's. U stelt dat ze het "meestal" zijn; uw mede-Bubbel dat ze het "allemaal" zijn. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() In een debat wordt veel gezegd, ook door u. De leden van de B.U.B. zijn vredelievend. Wij strijden alleen met het woord, niet met wapens.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet echter wel vaststellen dat u zich niet distancieert van de uitspraken van Yann Verbeeck en nog minder van de andere Bubbels waarin tot geweld wordt opgeroepen. Eens te meer zegt dit veel over de onvolwassenheid van jullie clubje. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |