![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wie moet de wankele, krakende en piepende troon der Belgen bestijgen? Als u een geschikte kandidaat ziet - u hoeft zich niet per se tot leden van de koninklijke familie te beperken - meld het dan . En kijk meteen ook eens wie de anderen voordragen, en waarom
heb dit net overgenomen uit de humo vind dit wel een geschikt onderwerp voor dit forum ook dus laat jullie maar gaan Laatst gewijzigd door marijke taffein : 3 april 2006 om 17:39. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik vind dat de volgende koning van België moet betalen voor dit voorrecht, ipv ervoor betaald te worden.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Provinciaal Statenlid
|
ik stel erika de m. voor [zie ik ben 1 van de 500.000 verdwenen belgen ] ---deze dame heeft me 5 jaar lang bestolen van iedere frank die ik verdiende en mijn pensioen en loop nog steeds ongestraft rond ondanks alle pogingen van mij om eindelijk gerechtigheid te krijgen ---- zij kan het geld ongestraft uit je zakken kloppen en dit is echt een koning waardig
taffein marijke Laatst gewijzigd door marijke taffein : 3 april 2006 om 17:47. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verkopen bij opbod die troon, en de koper krijgt alleen de troon en de titel. Maar voor de rest Niks, Nada, Njente.
De Koning der Belgen, de titel die evenveel waard is als de opplakstikker bij een doos chocomelkpoeder. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik stel mijzelf kandidaat. Veel talent hebt ge toch niet nodig.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
euh... nee ik wil zeggen dat de lat toch niet zo hoog ligt en dat...
euh, never mind |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een spitsmuizenbreintje is alleszins al ruim voldoende om koning te worden hoor, dus waag uw kans
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
haha sebiet moeten we hier nog verkiezingen organizeren----zijn er nog mensen met slogans net als chipie Laatst gewijzigd door marijke taffein : 3 april 2006 om 19:25. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Minister
|
Eddy Wally?
|
|
|
#15 |
|
Provinciaal Statenlid
|
die zwaait wel schoon een koning waardig ---hihi heb in ertvelde gewoond en kwam hem eens tegen in een auto rijdend op de autostrade hij herkende me en begon te zwaaien ....moooving sight lol
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Europees Commissaris
|
denk je dat hij je herkende? EW zwaait naar iedereen. Gezellig.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vreemdeling
|
NIEMAND !
Tegen dan Vlaanderen Onafhankelijk ! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Prins filip e
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
men zou volgens mij naar een daklozenopvangcentrum moeten gaan en daar gewoon de eerste de beste dakloze vragen of ie aub koning wil worden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 20:09. |
|
|
|