Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2006, 16:35   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard Islamietjes

Wel, er moet me toch iets van het hart.

Is het nog niet opgevallen dat als rondhangende jongeren, die meestal van Maghrebijnse afkomst zijn en zichzelf moslims noemen, meestal in groep moeten zijn als ze een misdrijf willen plegen?

Als je de postings van bepaalde forumleden lees en ik mijn eigen ervaringen met criminele allochtonen er naast leg, valt dat al enige constante op. Ze moeten met meer zijn dan de tegenstander, die ze liefst isoleren. Meestal gaan ze deze ook maar pas te lijf, als ze gewapend zijn. Ze nemen niet het risico van hun gelijke te ontmoeten.

Op televisie juist hetzelfde. Wie de gruwelijke executies (onthoofdingen) van de groep van Al Zarqawi ooit aanschouwd heeft, kan het ook merken: zes man moeten het vastgebonden slachtoffer in bedwang houden, terwijl iemand langzaamaan met een bot mes zijn hoofd afsnijdt. De "bewakers" houden ook nog machinegeweren vast.

Zijn dit soort moslims enkel stoer in groep en gewapend? Moeten ze achter messen en machinegeweren vluchten?

Zelfmoordaanslagen zijn ook zoiets. Als je mee sterft in je massamoord wordt je niet meer met de gevolgen geconfronteerd. Speelt deze lafheid mee, met die beloofde 100 maagden in een paradijs?

Daarom vraag ik me af of we moslimterroristen, nu de EU dat woord wil veranderen, niet beter islaMIETJES noemen. Dit om hen van andere in Allah gelovenden te onderscheiden.

Wat willen ze eigenlijk bewijzen, deze al quadaïsten? Dat het Westen schrik moet hebben, of dat ze zelf schrik hebben van het Westen?
Oud 10 mei 2006, 12:09   #2
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Wel, er moet me toch iets van het hart.

Is het nog niet opgevallen dat als rondhangende jongeren, die meestal van Maghrebijnse afkomst zijn en zichzelf moslims noemen, meestal in groep moeten zijn als ze een misdrijf willen plegen?

Als je de postings van bepaalde forumleden lees en ik mijn eigen ervaringen met criminele allochtonen er naast leg, valt dat al enige constante op. Ze moeten met meer zijn dan de tegenstander, die ze liefst isoleren. Meestal gaan ze deze ook maar pas te lijf, als ze gewapend zijn. Ze nemen niet het risico van hun gelijke te ontmoeten.

Op televisie juist hetzelfde. Wie de gruwelijke executies (onthoofdingen) van de groep van Al Zarqawi ooit aanschouwd heeft, kan het ook merken: zes man moeten het vastgebonden slachtoffer in bedwang houden, terwijl iemand langzaamaan met een bot mes zijn hoofd afsnijdt. De "bewakers" houden ook nog machinegeweren vast.

Zijn dit soort moslims enkel stoer in groep en gewapend? Moeten ze achter messen en machinegeweren vluchten?

Zelfmoordaanslagen zijn ook zoiets. Als je mee sterft in je massamoord wordt je niet meer met de gevolgen geconfronteerd. Speelt deze lafheid mee, met die beloofde 100 maagden in een paradijs?

Daarom vraag ik me af of we moslimterroristen, nu de EU dat woord wil veranderen, niet beter islaMIETJES noemen. Dit om hen van andere in Allah gelovenden te onderscheiden.

Wat willen ze eigenlijk bewijzen, deze al quadaïsten? Dat het Westen schrik moet hebben, of dat ze zelf schrik hebben van het Westen?
Wat zij willen, is anarchie, chaos en vervolgens wereldoverheersing. Ge moet niet ver gaan om dat te zien. Een kijk in Borgerhout, Hoboken of Brussel volstaat, zoals ge ongetwijfeld zelf weet... Trouwens, de echte lafaards zijn Osama Bin Laden & Co die veilig vanuit hunne grot instructies geven en anderen de dood insturen.

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 10 mei 2006 om 12:10.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 12:28   #3
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Mmm, klopt niet helemaal. Heb lange tijd in overwegend moslimlanden gezeten en de mentaliteit daar is toch enigzins anders dan wat we hier meemaken. Moed en eer en gezonde bescheidenheid staan er bij de mannelijke bevolking hoog aangeschreven. Mijn ervaring is dat verwesterde moslims veel arroganter, laffer, onvoorspelbaarder zijn dan hun geloofsgenoten in hun thuislanden. Een moslim houd er helemaal niet van om betutteld te worden maar doen liefst hun eigen zin. En die doen ze ook, daarom is het hier geen plaats voor die mannen. Het botst nu, en het zal altijd blijven botsen. Ze krijgen hier natuurlijk een prachtig instrument aangeboden (vemeend racisme) waar ze dankbaar gebruik van maken en wat voor een groot deel ook de mentaliteitsverandering van hier geboren moslims verklaart. Of ze (moslims) zelf gelukkig zijn met die bemoeienissen van onze staat is misschien een vraag die de multicullers zichzelf eens zouden moeten stellen. Ze zouden nog kunnen verschieten van het antwoord.

Laatst gewijzigd door Riksken : 10 mei 2006 om 12:30.
Riksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 12:50   #4
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Of ze (moslims) zelf gelukkig zijn met die bemoeienissen van onze staat is misschien een vraag die de multicullers zichzelf eens zouden moeten stellen. Ze zouden nog kunnen verschieten van het antwoord.
Ze zitten hier in de eerste plaats voor ons geld en in de tweede plaats om het Moslimgeloof te verspreiden. Politieke en maatschappelijke participatie interesseert ze geen ene moer.
Al die integratie-inspanningen die wij moeten leveren zijn weggegooid geld.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be