![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Staatssecretaris
|
Oh wat zijn we beter dan hen. Waar blijven die medailles?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou jij graag samen men hen, in hun landen, hun praktijken ondergaan misschien? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
Wat een helden die islamgasten.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Staatssecretaris
|
Perceptie is alles hé. Zij slaan hun vrouwen, wij vermoorden een miljoen irakezen en noemen het vrijheid en democratie verspreiden.
Jaja, eeuwen voorsprong! Laat me niet lachen. Wie postte hier ook alweer dat bericht over De Gelder, dat we ons zonnodig moeten kunnen distantiëren zodat we onszelf kunnen wijsmaken dat we anders zijn? Wel, dit is exact zo'n post. "Kijk eens, ze slaan hun vrouwen, en dat doen we niet hé!" Holy fuck wat is het erg gesteld met de westerse mentaliteit. Laatst gewijzigd door Akufen : 11 februari 2009 om 19:58. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
We hebben nul Irakezen "vermoord", zelf teh Americanz hebben waarschijnlijk niet zoveel vermoord. Dat is oorlog trouwens, en wij zouden niet een land binnenvallen met als verantwoording dat het verkracht werd.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Jawadde. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
Daar zit geen enkele logica in. Ik ben niet het Westen, en zeker niet de VS. Ik demoniseer de Islam zoveel ik wil. Meer zelfs: ik demoniseer iedereen zoveel ik wil.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
@Flanelcondoom, Andev, Grimbergen
Moest je nu in naam van de mensenrechten druk uitoefenen op Saudi-Arabië (bondgenoot van verschillende Westerse landen), dan zou ik de oproep tot een humaner rechtsysteem onmiddellijk onderschrijven. I dit soort tragische gebeurtenissen echter een vrijhaven zien om - in naam van de 'Westerse waarden' uiteraard - de islam te demoniseren is ronduit lachwekkend. Is godsdvrijheid volgens u een westerse waarde?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 11 februari 2009 om 22:39. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2) Ik geloof niet in normen en waarden. 3) Vrijheid van godsdienst? Doe eerst iets aan jullie onvrijheid van paddogebruik, kom dan aandraven met jullie VN-constructies. Dankuwel. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Minister
|
Citaat:
We willen in de wereld goedheid brengen maar we komen niet tot effectief handelen als we voortdurend energie voor de strijd moeten putten uit het beschouwen van de slechtheid van anderen. Zo gauw komt in hun gedachten op welke grote gruwelen de tegenstanders begaan. Miljoenen Irakezen, de genocide in Palestina, concentratiekamp Gaza. Het forum staat er vol mee. En ook duwen ze anderen foto's van gruwelen onder de neus. Als ik die propaganda mij eigen zou maken, dan zou ik veel haat gaan voelen voor de vijand. En haat vernielt niet alleen zaken in de buitenwereld, maar ook in de binnenwereld. Het is een vergif voor de ziel. Neen, dank u wel. Wat tegen mijn idee van 'fascinatie voor geweld' spreekt is dat slechts met tegenzin de gedachten gaan over de grootste aanstichters van gruwelen van de laatste eeuw: Stalin (Rusland) , Mao (China) , Pol Pot (Cambodia), Saddam (Irak) om er een paar te noemen. |
|
|
|
|