![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Binnenkort heb ik al één jaar geleden de Antwerpse gemeenteraad verlaten, omwille van mijn veroordeling voor het Antwerpse Hof van Beroep en de uitspraak ter zake voor het Hof van Cassatie. In die Antwerpse gemeenteraad heb ik altijd de belangen van de Antwerpse hulpverleners behartigd en lag ik meer dan eens in de clinch met burgemeester Patrick Janssens. Als voormalig politiecommissaris kan Patrick Janssens mij immers niets op de mouw spellen.
Tijdens deze kiescampagne ben ik niet verkiesbaar, maar voer ik o.a. campagne in Brussel en gericht binnen de Brusselse hulpverleners voor mijn partner, Brussels Parlementslid Valérie Seyns. Toch is Patrick Janssens lang niet van mij af. Tijdens de vorige Kamerverkiezingen haalde ik net geen 8400 voorkeurstemmen in Antwerpen. Dat publiek ga ik nu aanspreken in een zeer gerichte anti-Patrick Janssens campagne. Daarbij worden er binnen de Antwerpse hulpverleningsector (politie, brandweer, dienst 100) gerichte brieven en folders verspreid, waarbij ik deze beroepssector zal vragen om NIET op de SP.a-lijst van Janssens te stemmen. Patrick Janssens’ sterkste prestatie in het Vlaams Parlement was het in slaap vallen op zijn bank tijdens de plenaire zitting. Verder blonk hij uit in afwezigheid. Specifiek binnen de Antwerpse politie voert Janssens ook de foute koers. In plaats van het personeel te motiveren en te steunen vallen er nu standaard tuchtprocedures tegen agenten uit de lucht wegens het niet dragen van een fluo-kogelwerende vest, het vergeten opzetten van een petje of een te lange haardracht. De Antwerpse agenten – zo blijkt uit talrijke contacten – zijn Janssens spuugzat en krijgen nu de kans om hem – wat het Vlaams parlement betreft – via de stembus te “bedanken” voor het feit dat zij er in hun moeilijke taak meestal helemaal alleen voor staan. De eerste brieven zijn de deur uit, de folders worden vanaf volgende week binnen verschillende diensten verspreid. Meer info op www.bartdebie.be Bart Debie Medewerker Perskamer Vlaams Belang Bron: politics.be
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch leuk om weten : Vlaams Belang dat zich inzet voor minder discipline in leger, politie en brandweer : langharig tuig en kalenders met blote tettenbabes welkom !
Wat volgt ? Drugs ? (Zatte agenten achter het stuur en zo ..) Gelukkig is de kans dat deze mensen ooit regeringsverantwoordelijkheid of gemeentebestuurverantwoordelijkheid moeten dragen zo goed als nihil.