![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Godsdienstvrije zones in Europa | |||
In zulke zones zou ik wel willen leven |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Ik ben tegen aparte godsdienstvrije zones |
![]() ![]() ![]() |
6 | 54,55% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Godsdienst is hoe je het bekijkt ofwel een vorm van volksverlakkerij of van geestesziekte, of beide. Het is het best te vergelijken met de problematiek van drugs. Je hebt de junkies en de dealers en je hebt er die beide tegelijk zijn.
Wat de autochtone bevolking in Europa betreft, die is grotendeels van de religieuze shit afgekickt. Degenen die echter aan Marx verslaafd zijn vinden echter, samen met nog wat resterende Jezusfreaks, zielsgenoten in de Mohammedjunks die de laatste 4 decennia in Europa zijn neergestreken. Samen geven ze zich graag over aan een orgie van conformisme en leeghoofdigheid. Of beter : ze laten hun hoofden graag volpompen met de goorste shit die je je maar kan inbeelden. De Marx- en Mohammedverslaafden hebben het echter momenteel in Europa voor het zeggen en dwingen de andere, niet aan religie of ideologie of conformisme verslaafde mensen om dagelijks met de verslaving van die religie- en ideologiefreaks geconfronteerd te worden. Daarom mijn vraag of het niet zinvol zou zijn om godsdienstvrije zones te creëren voor mensen die hun geest niet vol willen laten gieten met shit van anderen. De conformismefreaks kunnen dan in hun eigen streken zoveel shit tot zich nemen als ze willen zonder dat de anderen die daar geen boodschap aan hebben door gehinderd worden. Dus aparte zones voor godsdienst- en conformisme-neuroten en aparte zones voor mensen die van deze shit willen gespaard blijven. Zowat te vergelijken met rookvrije ruimtes, maar dan op geografische schaal. Godsdienstoverlast: voor of tegen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() De enige godsdienst waar ik last van heb is die waarbij oude mensen van deur tot deur gaan om mensen te bekeren, ze moeten wel, want als ze hun quota niet halen komen ze niet in de hemel.
Verder leef ik al in een godsdienstvrije zone, mijn huis, en nog belangrijker, mijn gedachten. Misschien stoor je je zo erg aan gelovigen omdat je je er te veel op fixeert, ben je echt wel zo ongelovig als je denkt? ![]() En wat is er leuker dan op café tussen pot en pint samen met een katholiek priester en een moslim tot de vroege uurtjes te kunnen palaveren over levensbeschouwingen waarin iedereen gelijk heeft? Trouwens, als je in zo'n zone zou wonen zonder kerken, tempels of wat dan ook, je zal toch nog wel eens online komen zeker? Op deze site bulkt het van gelovigen vs ongelovigen, of lees je daar rond?
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Marxverslaafden in coalitie met Mohammedverslaafden? Jezus draait zich om in zijn graf bij zoveel onwetendheid.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het kan aan mij liggen, maar dat gaat mijn petje te boven. Maar ja, wie ben ik?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |