![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Europees Commissaris
|
Beste forumleden,
Waarom geven we in onze maatschappij bepaalde ideologieën een andere status? Ik heb het hier uiteraard over religies, dewelke in feite ideologieën zijn zoals andere, met als enig verschil dat ze in een opperwezen geloven. Maar is dit voldoende reden om ze een andere status te geven?
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dus: NEE !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En jij vindt dat niet genoeg om ze een andere status te geven?
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geloofsgeloof , de zombiepest der universum & mensheid !!
Die gradatie kunnen ze kunnen krijgen !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omwille van de idee van een Opperwezen zal zo'n geloof ook de hoogste status bezitten. Alleen het probleem is hier dat de bestaande religies verouderd zijn. Geloof daarom in de microwezentjes, want die gaan ons verre en verre te boven en ook bestaan ze ook werkelijk en zijn geen fantasie. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want wij hebben ons eigen bestaan niet geschapen. En omdat iets lager is en iemand hoger, moet het wel een wezen zijn. Dit wordt bewezen in mijn atoomtheorie. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Harriechristus natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Aton : 29 maart 2013 om 18:21. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
God is nooit geschapen, want God is eeuwig.
Wel heeft God zijn verklaring in de Logica. Deze Logica is geleverd door de filosoof Hegel, te beginnen bij de eenheid van Niets en Zijn en eindigende bij God als absoluut wezen. Waarbij deze laatste eigenlijk de eerste moet zijn. En dit wordt weer bewezen in mijn atoomtheorie als bewijs voor het bestaan van God in de gedaante van een oneindig aantal microwezentjes in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Europees Commissaris
|
I beg to differ... God is een ééndagsvlieg.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 30 maart 2013 om 20:12. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe weet jij dat nu, je kent hem niet eens.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Europees Commissaris
|
Toch wel, hij zit hier op mijn knopje.
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is geen probleem zolang de vliegen zich blijven voortplanten.
De vlieg in het algemeen, dus als soort, bestaat al heel lang. En de microwezentjes (die als enkeling nog veel en veel korter leven, dat wil zeggen: een biljoenste seconde voor ons) leven als soort nog veel en veel langer. Eeuwig wel te verstaan. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vieze gluurder !!!!
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|