![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Uit de persmededelingen rond de vangst van el katouti bleek dat hij al sinds 13 mei 2004 uit de gevangenis van Vorst ontsnapte!
Nieuwsgierig als ik ben ging ik op zoek naar opsporingsberichten of persmededelingen hieromtrent. Maar ik niks,rien, nada! Nochthans zou je denken dat de ontsnaping van zo'n topcrimineel toch wel zou gemeld mogen worden aan het publiek! waarom werd dit niet gedaan? Zou het feit dat het 1 maand voor de verkiezingen was hierin een rol hebben meegespeeld? De vraag stellen is ze beantwoorden! Ronduit schandalig weeral! Gevluchte gangster houdt zich schuil op dak appartement Flémalle ![]() Mohamed El Katouti, die zich inmiddels op het plat dak bevindt van het gebouw waar zijn vriendin Carmela woont, is niet van de minsten. Op vrijdag 13 mei is hij uit de gevangenis van Vorst gevlucht. El Katouti deed dat met de hulp van zijn broer, die tijdens het bezoekuur doodleuk zijn plaats innam. El Katouti zou ook bevriend zijn met de zelf uit de gevangenis van Nijvel ontsnapte maar zondag weer opgepakte Ben Allal. Sinds maandagavond had de politie door dat El Katouti zich in een appartement op de Grote Markt van Flémalle bevond. Diezelfde avond werd beslist, in samenspraak met de inspecteurs van de juridische brigade, in te grijpen. Toen El Katouti vanavond op het terras van de vijfde verdieping een agent opmerkte, richtte hij een wapen op de agent waarop de man richting El Katouti vuurde. De gevluchte gangster zelf loste, zoals eerder foutief werd beweerd, zelf geen schot. El Katouti heeft een zwaar strafblad. Hij was al meermaals betrokken bij overvallen met geweld en gijzelnames. Tijdens een hold-up van een bank in Bouillon gijzelde hij de gerant en zijn familie gedurende drie dagen. Momenteel is El Katouti gevlucht naar het dak van het appartement en in het bezit van twee wapens. Zijn ouders hebben hem tot rede proberen te brengen, maar zijn daar niet in geslaagd. Een nonkel zou nu hetzelfde proberen. Het parket van Luik is ter plaatse en leidt de operaties met de politie en de GDA. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Parlementslid
|
k'vraag mij soms af als "ze" een examen uitschrijven voor cipiers wat daar dan instaat ????????
vragen omtrent thermonucleaire kernfysica ??????? de vierkantswortel van een getal met zeven cijfer n�* de komma uit het hoofd uitrekenen........... de prisons beginnen hier hoe langer hoe meer op duivenkoten te gelijken, ze vliegen er binnen en buiten zonder dat er nen haan naar kraait...... moesten ze die cipiers nu eens ne cursus "bewaking" geven én ze leren hoe ge met ne sleutel een slot vastdraait...... én d�*n die mensen een deftige verloning betalen zodat ze niet in de verleiding komen om wat bij te verdienen door het rapaille te laten ontsnappen........ t'ja sé, der is nog werk aan de winkel........... vééééééél werk !
|
|
|
#3 |
|
Burgemeester
|
Ik zou op t VB stemmen! Die zouden die gangster noooooooooooooooit laten ontsnappen!!!
Net zoals ze op hun website zeggen dat ze noooooooooooit bepaalde groepen stigmatiseren! (en de Walen en vreemdelingen dan??) Ze zouden ook noooooooooooooooooooooooit verdeeldheid scheppen! (maar wel een land volledig opsplitsen??) |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Of zijn we een beetje bevooroordeeld en hoort iemand met de naam Mohamed sowieso niet thuis in dit land?! Het woord censuur is overigens ook helemaal niet correct gebruikt.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Tew tweede ga je, zoals Dies terecht opmerkt, ervanuit dat deze man geïmmigreerd is. En ten derde klopt er nog iets niet aan jouw opmerking hierboven: wie heeft immers gezegd dat die man voordat hij naar België immigreerde (als dat al zo is) al een misdaad op zijn kerfstok had staan?????? Indien niet, op welke objectieve basis zou het VB er dan voor kunnen zorgen dat "zo'n gangster nooooooooooooit het land zou binnenkomen"?
Laatst gewijzigd door Seba : 22 augustus 2004 om 02:24. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ik moet echt beginnen vroeger te gaan slapen