![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Familie verstoot openlijk pilote die IS bombardeert
http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...bardeert.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...tegen-IS.dhtml Is dat een (zinvolle) reden ?? Ze is een militaire , en dus .... landsverdediging .... Wat doet ze dan mis voor die familie ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#2 |
|
Europees Commissaris
|
Moslims bombarderen is leuk.
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...nst-Syria.html
Fragment: << ... It's not clear whether the views expressed in the statement represent those of the entire family or indeed if it is genuine. The Mansouri tribe has some influential members, including the country's economics minister, but it's also very large – the second biggest in Abu Dhabi, the capital of UAE, so it certainly can't be assumed that the views expressed in the statement are representative of the whole group. The statement could well have been made anonymously out of fear of punishment, as voicing dissent against the UAE government can result in imprisonment. If true, the statement won't represent the first time the Mansouri family has been linked to extremism. In January this year high-profile lawyer Mohammed al-Mansoori was jailed for allegedly trying to set up an 'international' branch of the controversial Muslim Brotherhood in the UAE, according to the BBC... >> Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Misschien is het 'écht', misschien is het slechts 'propaganda'. Niet dat mijn gedachten er in dezen veel toe doen. "Heilige Oorlog" & "War On Terra" zijn volop losgebarsten, en het einde ervan is nog lang niet in zicht. Eén van de vele slachtoffers van om het even welke oorlog is hoe dan ook altijd 'de waarheid', niet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
#4 |
|
Europees Commissaris
|
Als je een job aanneemt, dien je ze ook te doen. Zo simpel is dat.
Ik denk dat weinigen zich de impact kunnen voorstellen die een contract bij het leger met zich mee brengt. In tijden van vrede is het een rustig jobke... |
|
|
|
|
#5 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dit gegeven wordt bevestigd door het feit dat de gevechtspilote en haar familie lijnrecht tegenover staan. Het lijkt mij "normaal" dat een moslima die haar terroristische geloofsgenoten een halt toeroept wordt verstoten door haar vredelievende moslimfamilie. In eigen land zou de familie het trouwens niet laten bij het verstoten van de vrouw.
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Westerlingen opblazen en/of onthoofden is nog veel leuker.
|
|
#7 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
#8 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En niet enkel dat. Een vrouw die niet braaf thuiszit en gehoorzaam is aan haar echtgenoot/vader, gedraagt zich zo of zo al haram.
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ziet er wel een knap ding uit.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, er zijn altijd voor- en tegenstanders.
Ik denk dat het hoog tijd is dat we / ze IS een halt toe roepen. |
|
|
|
|
#11 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een debiel artikel. Een of andere idioot verspreidt een anoniem communiqué en dan luidt het plots "familie neemt afstand van". Het equivalent in België zou zijn "Familie verstoot Pascal Smet" omdat een of andere kwiebus die toevallig ook de naam "Smet" draagt en een verre achter-achterneef is van de minister in kwestie actief is bij uiterst-rechts en een communiqué verspreidt tegen de sp.a.
"A beau mentir qui vient de loin" zegt het adagium en hoe verder het land hoe groter de quatsch die de journalisten menen te mogen verkopen. Wat ze echter niet begrijpen is dat door de globalisering steeds meer mensen de medialeugens kunnen kaderen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
#12 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een debiel artikel. Een of andere idioot verspreidt een anoniem communiqué en dan luidt het plots "familie neemt afstand van". Het equivalent in België zou zijn "Familie verstoot Pascal Smet" omdat een of andere kwiebus die toevallig ook de naam "Smet" draagt en een verre achter-achterneef is van de minister in kwestie actief is bij uiterst-rechts en een communiqué verspreidt tegen de sp.a.
"A beau mentir qui vient de loin" zegt het adagium en hoe verder het land hoe groter de quatsch die de journalisten menen te mogen verkopen. Wat ze echter niet begrijpen is dat door de globalisering steeds meer mensen de medialeugens kunnen kaderen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
#13 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
#14 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Heeft de dichte familie dit verhaal al als lulkoek afgedaan?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor wat het waard is:
http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/In...et-weten.dhtml Fragment: << ... http://www.emergent.info/ verzamelt bijzondere geruchten van zodra ze opduiken. Op een hele droge manier - er staat geen enkele afbeelding op de website - vertelt de site waar het gerucht voor het eerst is opgedoken en legt ze allerlei verschillende bronnen naast elkaar (die elkaar al dan niet tegenspreken). Een recent broodjeaapverhaal beweerde zo dat de eerste vrouwelijke gevechtspilote uit de Verenigde Arabische Emiraten, die IS bombardeerde, was verstoten door haar familie. Het gerucht deed de ronde op verschillende Arabische websites en werd uiteindelijk zelfs overgenomen door de Britse tabloid Daily Mail. De website beoordeelde het verhaal als vals na een reactie van de familie zelf. "De geruchten waren gefabriceerd", klonk het. ... >>
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De pilote bestaat in ieder geval in het echt.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb het gevoel dat kallikles van mening is dat het een debiel artikel is.
|
|
|
|
|
#18 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De inhoud van het artikel zegt verder ook dat de bewuste familie vertegenwoordigd is in de regering. Welnu, het is precies die regering (met de bewuste familieleden aan boord dus) die de bombardementen heeft besloten en de officier doet gewoon haar job als militair: orders van de regering opvolgen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 oktober 2014 om 10:46. |
|||||||
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteindelijk eens een verstandige vrouw (F-16 piloot word je niet zomaar dacht ik) en dan zou men haar verstoten, twijfelachtige zaak.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2014 om 03:36. |
|
|
|
|
|
#20 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enfin soit, dit alles zegt dus meer over het gebrek aan kritische ingesteldheid van de journalisten en lezers van die krant.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|