![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
“Geen huisdier op het menu”: Bite Back voert actie aan Genkse Lidl tegen verkoop van konijnenvlees
GenkAan supermarktketen Lidl aan de Hasseltweg in Genk voerde dierenrechtenorganisatie Bite Back zaterdag actie tegen de verkoop van konijnenvlees bij de supermarktketen. Ze vragen dat het volledig uit het assortiment zou verdwijnen. https://www.hbvl.be/regio/limburg/ge...108612394.html Waar gaart het in onze samenleving toch naartoe. Nu wordt er actie gevoerd omdat warenhuizen geslachte konijnen verkopen. Het wordt toch tijd dat het woke-gedoe een einde neemt. Wat is er lekkerder dan konijn met pruimen? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben er niet zo dol op. Maar ik ga anderen niet verbieden van het te eten.
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
en gezond zeker als ge weet dat ge rood vlees moet matigen. (konijn is geen algemeen huisdier ) |
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind dat een redelijke instelling. Uw vrijheid begint waar ik de mijne laat stoppen.
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat moeten die Bite Back een eigen keten openen , probleem opgelost !! Sebiet willen ze nog dat ze alle dieren vegetarisch worden !! Een leeuw , groenten geven ipv vlees .... Er zijn al van zulke gekken die dat willen , had ik eens gelezen !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : Gisteren om 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bite Back uitnodigen om konijn met pruimen te eten
![]()
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dierenmishandeling is ook niet ok , maar Bite Back is ook niet ok !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
Mogen die mensen niet protesteren misschien?
Ik ga er mijn konijntje niet voor laten. Vroeger jaren hebben wij zelfs een de kat van de buren geslacht toen ons tante dan zogezegd konijn kwam eten. Ze wou het zelfs niet geloven toen we achteraf zeiden dat het een kat was. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
precies een bende chinezen hier
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kut met peren!
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Minister-President
|
Voor de liefhebbers..
Zwarte rat, is dat nu nog niet verboden wegen rasistich ![]() |
|