![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() De Antwerpse haven heeft 3000 arbeiders nodig(ongeschoolden)krijgen daar een opleiding,hello mannen zonder diploma er is werk.Ge moet wel willen hé.
![]()
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Ik ben al gaan horen bij de VDAB, ik kom weer niet in aanmerking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Waarom niet, dark soho ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Ik heb al werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Die dokwerkers verdienen anders een heel dikke boterham +/_ 3500 € netto in de maand.
Maar wel werken met een grote W. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik denk dat het merendeel van die dokwerkers zelfs niet aangesloten zijn bij een vakbond.
vraag en aanbod speelt hier een rol, dark soho. weinig mensen willen en kunnen dat zware werk doen. bovendien is het niet zo'n veilig werk, ondanks dat er wel talrijke veiligheidsmaatregelen genomen worden. maar ja ... ze verdienen meer dan wat 80 % van wat universitair geschoolden ooit in hun carriere zullen verdienen. Laatst gewijzigd door /\|cazar : 28 maart 2005 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof me, die mensen moeten serieus werken hoor. Het is ook een job vol risisco's (er kan altijd een container naar beneden donderen). Hoe langer schepen in de haven liggen, hoe meer de rederijen moeten betalen. Daarom moeten die mensen er grote vaart achter zetten om een schip tijdig te lossen.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() zo is dat kim.
geen pennenlikkers maar doeners. misschien een ideale recruteringspool voor nieuwe beloftevolle politici, npc nieuw stijl ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Moeten havenarbeiders zich nog dagelijks aanmelden zonder op voorhand te weten of er werk is of niet eigenlijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() wekelijks denk ik.
werk zal er wel altijd zijn, antwerpen breidt uit ... |
![]() |
![]() |
![]() |