![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Kwam ik vandaag tegen op het net:
'Vroeger hadden we in Nederland en België ook bergen. Maar toen er iemand is afgevallen hebben we ze allemaal afgegraven' Effe nadenken natuurlijk en je weet waarop het slaat... ![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() On Sun, 03 Dec 2006 23:24:22 +0100, Roeptoeter <[email protected]>
wrote: >Kwam ik vandaag tegen op het net: > >'Vroeger hadden we in Nederland en België ook bergen. >Maar toen er iemand is afgevallen hebben we ze allemaal afgegraven' > >Effe nadenken natuurlijk en je weet waarop het slaat... ![]() Jahahahahahihihihihohoho, die Wetzels. Je pogingen tot grappig doen zijn aandoenlijk. Zo ook deze. Het kan natuurlijk ook zijn dat die goed gesteven witte puntmuts op je knar weer veel te stijf zat. Klemt je cel en het fontanelletje af. Adiós, Cheche |
![]() |
#3 |
|
![]() "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 03 Dec 2006 23:24:22 +0100, Roeptoeter <[email protected]> > wrote: > >>Kwam ik vandaag tegen op het net: >> >>'Vroeger hadden we in Nederland en België ook bergen. >>Maar toen er iemand is afgevallen hebben we ze allemaal afgegraven' >> >>Effe nadenken natuurlijk en je weet waarop het slaat... ![]() > > Jahahahahahihihihihohoho, die Wetzels. Je pogingen tot grappig doen > zijn aandoenlijk. Zo ook deze. > Het kan natuurlijk ook zijn dat die goed gesteven witte puntmuts op je > knar weer veel te stijf zat. Klemt je cel en het fontanelletje af. > > > Adiós, > > Cheche Ja ik lag ook dubbel. |
![]() |
#4 |
|
![]() "Roeptoeter" <[email protected]> > Kwam ik vandaag tegen op het net: > > 'Vroeger hadden we in Nederland en België ook bergen. > Maar toen er iemand is afgevallen hebben we ze allemaal afgegraven' > > Effe nadenken natuurlijk en je weet waarop het slaat... ![]() Goh goh goh daar hebben we onze Roeptoeter weer met zijn ooievaarshumor. Gutte gutte gutte, heb in jaren niet zo gelachen als om dit grapje van onze Roeptoeter, goh goh goh zeg, heb tranen in mijn ogen van het lachen! |
![]() |
#5 |
|
![]() Cheche schreef: > On Sun, 03 Dec 2006 23:24:22 +0100, Roeptoeter <[email protected]> > wrote: > > >Kwam ik vandaag tegen op het net: > > > >'Vroeger hadden we in Nederland en België ook bergen. > >Maar toen er iemand is afgevallen hebben we ze allemaal afgegraven' Hm, zoiets als al die meren die ze dichtgegooid hebben? > > > >Effe nadenken natuurlijk en je weet waarop het slaat... ![]() > > Jahahahahahihihihihohoho, die Wetzels. Je pogingen tot grappig doen > zijn aandoenlijk. Zo ook deze. > Het kan natuurlijk ook zijn dat die goed gesteven witte puntmuts op je > knar weer veel te stijf zat. Klemt je cel en het fontanelletje af. Hahaha, deze van die puntmuts is nog veel beter! Je burqa al gestreken voor je gang naar de HEMA Ché? |
![]() |
#6 |
|
![]() On 3 Dec 2006 22:51:38 -0800, "F@ber" <[email protected]> wrote:
> >Cheche schreef: > >> On Sun, 03 Dec 2006 23:24:22 +0100, Roeptoeter <[email protected]> >> wrote: >> >> >Kwam ik vandaag tegen op het net: >> > >> >'Vroeger hadden we in Nederland en België ook bergen. >> >Maar toen er iemand is afgevallen hebben we ze allemaal afgegraven' > >Hm, zoiets als al die meren die ze dichtgegooid hebben? > >> > >> >Effe nadenken natuurlijk en je weet waarop het slaat... ![]() >> >> Jahahahahahihihihihohoho, die Wetzels. Je pogingen tot grappig doen >> zijn aandoenlijk. Zo ook deze. >> Het kan natuurlijk ook zijn dat die goed gesteven witte puntmuts op je >> knar weer veel te stijf zat. Klemt je cel en het fontanelletje af. > >Hahaha, deze van die puntmuts is nog veel beter! Ja geinig hè Hobbe. Ik w�*st gewoon dat jij mijn gevoel voor humor wel kan waarderen. Adiós, Cheche |
![]() |
#7 |
|
![]() Op Mon, 4 Dec 2006 01:22:44 +0100, meende "Webdroom ©" <[email protected]>
te moeten schrijven: > heb tranen in mijn ogen van het lachen! Ja? Heb je hem begrepen dan? |
![]() |
#8 |
|
![]() Roeptoeter wrote:
> Kwam ik vandaag tegen op het net: > > 'Vroeger hadden we in Nederland en België ook bergen. > Maar toen er iemand is afgevallen hebben we ze allemaal afgegraven' > > Effe nadenken natuurlijk en je weet waarop het slaat... ![]() Dat is net als met dat appelboompje waar jij in 1978 uit gevallen bent, en waar je sinds die tijd WAO voor krijgt. Gaan ze die nou al eens een keertje intrekken, ouwe neo-nazi? -- N.V. Supermunterij Voor al uw reclamemunten, schertsmunten, discomunten en pasmunten! -- Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com |
![]() |
#9 |
|
![]() "Bul Super" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Roeptoeter wrote: >> Kwam ik vandaag tegen op het net: >> >> 'Vroeger hadden we in Nederland en België ook bergen. >> Maar toen er iemand is afgevallen hebben we ze allemaal afgegraven' >> >> Effe nadenken natuurlijk en je weet waarop het slaat... ![]() > > > Dat is net als met dat appelboompje waar jij in 1978 uit gevallen bent, > en waar je sinds die tijd WAO voor krijgt. Gaan ze die nou al eens een > keertje intrekken, ouwe neo-nazi? Pas op, straks gaat hij nog eisen dat alle appelbomen moeten worden uitgemoord. > > > -- > N.V. Supermunterij > > Voor al uw reclamemunten, schertsmunten, discomunten en pasmunten! > > -- > Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com > |