![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
https://www.washingtonpost.com/polit...ht-activities/
Poppa Joe begint zich dingen te herinneren die nooit hebben plaatsgevonden. Mss ten gevolge van zijn leeftijd? ZO blijft hij beweren dat hij betrokken was bij de mensenrechtenbeweging en deelnam aan manifestaties e.d. en hij dat voelde. In werkelijkheid heeft Joe daar geen klop aan meegedaan. Waarom hij toch zo graag wil dat we deze onzin geloven is haast pathetisch. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 februari 2021 om 16:01. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Politici liegen, liegen en liegen, en het geheugen speelt iedereen parten. So what. Je gaat je toch niet verlagen tot de drek die Bjorn Soennens, de VRT, DPG media en het mediahuis spuiten zeker. Pak Biden maar op zijn antiwitracistische, reactionaire, discriminerende, antimiddenklasse politiek. Niet weer vier jaar 'nieuws' dat nooit over inhoud gaat aub.
|
|
|
#3 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zou het kunnen? We krijgen misschien Harris? Of blijft hij als hoogbejaarde man president? Brezhnev bleef ook secretaris-generaal van de Sovjetunie tot het einde, ook al was hij erg sloom op het einde en kon hij amper praten. Hij had al een beroerte gehad tegen 1979.
https://www.youtube.com/watch?v=E66oM2iAMwM Ik denk dat Biden niet zo ver zit hoor en dat het typich politicus-spelen is. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 februari 2021 om 17:38. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ofwel is het anti-Biden-propaganda die uit het Trump-kamp komt?
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Overigens loopt er momenteel op Canvas een vierdelige Amerikaanse docu over president Reagan. Wat een schurk, zeg
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 11 februari 2021 om 22:11. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Omdat de bron een krant is, is het automatisch "gazettenpraat"? Heel geestig Boduo, knap gevonden. Heb je nog zo van die simpliciteiten?
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 februari 2021 om 22:44. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In een traditionele politieke wereld zou ik mezelf een R-aanhanger, type John McCain noemen in de US. Een GOP die samenwerkt zoals met een (jongere) D- Biden in de realiteit van hun politiek. Vandaag zijn beide partijen (D & R) absurd gepolariseerd en alle windstreken kwijt.
McCain is dood, Biden te oud. De nieuwe lichting? Gewikt en te licht bevonden aan beide kanten. 't Volk morde en koos in al zijn/haar stupiditeit voor sociopaat Trump en kreeg zodoende de Oen-in-Chief die het verdiende. Het ergste: na die ervaring heeft dat volk niks bijgeleerd. Mijn -hopelijk- foute prognose: Wachten tot 2024 op een nieuwe Oen-in-Chief.
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is het probleem van de politiek. De geheugeninspanning om U al die leugens te herinneren is niet menselijk meer. Heeft niks met seniel zijn te maken. Als je vele jaren erop zitten hebt als politicus heb je zodanig veel gelogen dat geen kat dat nog allemaal kan bijhouden he.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat had ik nooit gedacht , wie zou zoiets nou kunnen denken ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
Mijn gedacht. Ik heb zo'n vermoeden dat hieromtrent al afspraken zijn gemaakt. Het aftreden zal juist getimed moeten zijn om het dramatisch effect te verhogen.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
p.s. Mijn ouders keken naar Django Unchained (onderwerp slavernij in de VS). Het duurde echt niet lang of ik lag rustig te pitten terwijl de film speelde.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar op dat ogenblik worden wel alle negers racisten natuurlijk. Want dan zijn het de negers die institutioneel de macht vertegenwoordigen.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
|
|