![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Al meer dan zestig jaar...
...zitten we opgescheept met gefrustreerde flaminganten... ...die het land bij elke gelegenheid zullen verraden... ...die nazi-collaborateurs vereren alsof het Goden zijn... ...die de bevolking opjutten met een vals onveiligheidsgevoel... ...die problemen creëren waar er geen zijn... ...die de Belgen vertellen dat ze zich geen Belg meer mogen voelen... ...die de Belgen met een valse identiteit willen opdringen... ...die ons Koningshuis en ons land beschimpen tot in het oneindige toe... ...die de Vlaamse onafhankelijkheid al jaaaren uitroepen... En dat al meer dan zestig jaar. Het is nu wel welletjes geweest. [size=5]FLAMINGANTEN BARST!!![/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 18 februari 2005 om 09:28. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Arwen : 18 februari 2005 om 11:48. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vreemdeling
|
Gelieve een beetje op niveau te discussiëren, met scheldpartijen heen en weer geraak je hier nergens. Behalve dan dat je erdoor bij de bannelingen belandt.
Met vriendelijke groeten, Arwen |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Pas op Arwen, want nu ben je een Vlaams-nationalistische censuurpater.
|
|
|
#6 | |||||||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke zijn trouwens de argumenten voor het behoud van de flaminganten? Zijn die er wel?
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
mvg, Arwen |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ons kat een koe was, dan konden we ze melken aan de haard. Een republiek Vlaanderen is utopisch jongen, en niet haalbaar!
|
|
|
|
#14 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Een utopie? Leef jij in het buitenland? Nog nooit is de roep om onafhankelijkheid zo groot geweest. Nog nooit is de onbestuurbaarheid van België zo duidelijk geweest. Zelfs van Waalse zijde begint het te dagen dat België gedoemd is te verdwijnen. De tijd speelt zeker niet in het voordeel van de unitaristen. Dat belgiekske heeft werkelijk zijn beste tijd gehad. Zeker weten!
|
|
|
|
#16 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#17 | |||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#18 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Misschien hebben de flaminganten, geen meters dikke betonblok voor hun hoofd liggen.
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van mij mogen flaminganten inderdaad een eigen republiek hebben. In Siberië dan wel.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zoveelste frustratietopic van onzen BUBer.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|