![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Hallo iedereen,
Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft vanwege de vuilspuiterij naar Wouter Bos? Groeten, Arno |
|
|
#2 |
|
|
Nee,dat kan niet omdat hij een christen is.
Vr.jaap "H.A. vd Stadt" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Hallo iedereen, > Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft vanwege de > vuilspuiterij naar Wouter Bos? > Groeten, Arno > > > |
|
|
#3 |
|
|
H.A. vd Stadt wrote:
> Hallo iedereen, > Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft > vanwege de vuilspuiterij naar Wouter Bos? Wat deed Bos in de oppositie? Niets, en nu maar lekker afgeven op Balkenende. |
|
|
#4 |
|
|
René Peters wrote:
> H.A. vd Stadt wrote: >> Hallo iedereen, >> Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft >> vanwege de vuilspuiterij naar Wouter Bos? > > Wat deed Bos in de oppositie? Niets, en nu maar lekker afgeven op > Balkenende. Houd toch eens op met janken, vent. |
|
|
#5 |
|
|
H.A. vd Stadt wrote:
> Hallo iedereen, > Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft > vanwege de vuilspuiterij naar Wouter Bos? Nee, Balkenende is geen schoft. Vuilspuiterij is normaal in de politiek gedurende verkiezingsstrijd. |
|
|
#6 |
|
|
"H.A. vd Stadt" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Hallo iedereen, > Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft vanwege de > vuilspuiterij naar Wouter Bos? > Groeten, Arno Wat voor vuilspuiterij? Zeggen dat iemand een draaikont is, is toch geen vuilspuiterij? Ik vind het maar een tamme bedoening. Werd er maar eens wat agressiever campagne gevoerd. |
|
|
#7 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Werd er maar eens wat beter en inhoudelijker campagne gevoerd.
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
HdB wrote:
> "H.A. vd Stadt" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Hallo iedereen, >> Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft >> vanwege de vuilspuiterij naar Wouter Bos? >> Groeten, Arno > > Wat voor vuilspuiterij? > Zeggen dat iemand een draaikont is, is toch geen vuilspuiterij? > Ik vind het maar een tamme bedoening. > Werd er maar eens wat agressiever campagne gevoerd. Precies. |
|
|
#9 |
|
|
On Thu, 16 Nov 2006 22:50:28 +0100, "H.A. vd Stadt"
<[email protected]> wrote: >Hallo iedereen, >Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft vanwege de >vuilspuiterij naar Wouter Bos? >Groeten, Arno > > Die is echt goed. Balkenende een schoft. Omdat ie tijdens de verkiezingscampagne iets onaardigs over bos zegt. Jij moet wel uit een zeer tam milieu komen. Bij ons moet je om een schoft genoemd te worden wel wat sterkers uithalen. Wat een miet ben jij. |
|
|
#10 |
|
|
"el misti" <[email protected]>:
> René Peters wrote: > Houd toch eens op met janken, vent. Hoe kom je erbij dat Peters een vent is? Stef |
|
|
#11 |
|
|
"H.A. vd Stadt" <[email protected]>:
> Hallo iedereen, > Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft Ja. > vanwege de > vuilspuiterij naar Wouter Bos? Niet alleen daarom, maar ook en vooral vanwege zijn asociale wanbeleid. Stef |
|
|
#12 |
|
|
On Thu, 16 Nov 2006 22:50:28 +0100, "H.A. vd Stadt"
<[email protected]> wrote: >Hallo iedereen, >Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft vanwege de >vuilspuiterij naar Wouter Bos? Balkenende is een typische Hollandse botterik, die de normen en waarden die hij zegt hoog te willen houden zelf vaak met voeten treedt. Het enige dat in dat opzicht voor hem pleit is dat hij als christelijk politicus een zeker respect voor andere mensen heeft. Ik vind de Nederlandse politiek met geestloze, pragmatische types als Balkenende op een schrikbarend laag niveau staan. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#13 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef
> , "H.A. vd Stadt" schreef > >>Hallo iedereen, >>Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon >>een schoft vanwege de vuilspuiterij naar Wouter Bos? > > Balkenende is een typische Hollandse botterik, die de normen en > waarden die hij zegt hoog te willen houden zelf vaak met voeten > treedt. ... knip... > Sjoerd Bakker > Het CDA wil slechts meer marktwerking en commercie. De regering "Balkenende" voert boendien een niet sociaal beleid. Voor mij is dat niet te rijmen met christelijk want daar gelden andere normen en waarden die je niet kan vinden in de "vruchten" van dit beleid. Een "echte christen" zou daarom eigenlijk SP of Groenlinks willen stemmen. Gr. (A) |
|
|
#14 |
|
|
On Fri, 17 Nov 2006 01:04:21 +0100, "H.A. vd Stadt"
<[email protected]> wrote: >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef >> , "H.A. vd Stadt" schreef >> >>>Hallo iedereen, >>>Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon >>>een schoft vanwege de vuilspuiterij naar Wouter Bos? >> >> Balkenende is een typische Hollandse botterik, die de normen en >> waarden die hij zegt hoog te willen houden zelf vaak met voeten >> treedt. ... knip... >> Sjoerd Bakker >> >Het CDA wil slechts meer marktwerking en commercie. >De regering "Balkenende" voert boendien een niet sociaal beleid. >Voor mij is dat niet te rijmen met christelijk want daar gelden andere >normen en waarden die je niet kan vinden in de "vruchten" van dit beleid. >Een "echte christen" zou daarom eigenlijk SP of Groenlinks willen stemmen. Ik heb daar net zo'n uitgesproken mening over; in het algemeen vind ik dat politiek en religie los staan van elkaar. Ik ben zeker niet voor het recente PKN-Mient-Jan-Faberisme waarbij onder het mom van de bevrijdingstheologie hele naties in puin worden geschoten en struktureel ontwricht. Balkenende denkt traditioneel-kapitalistisch, maar Bos ook, en ik denk dat het kapitalisme juist snel dient te worden afgeschaft. Het kapitalisme werkt te traag en te statisch voor een moderne staat met goede communicatiemogelijkheden; nog even afgezien van de verwerpelijke ethische aspekten ervan. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#15 |
|
|
Jaap Boomsma schreef:
> Nee,dat kan niet omdat hij een christen is. > > Vr.jaap > > Oh, dan is alles geoorloofd? |
|
|
#16 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 16 Nov 2006 22:50:28 +0100, "H.A. vd Stadt" > <[email protected]> wrote: > >>Hallo iedereen, >>Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft vanwege de >>vuilspuiterij naar Wouter Bos? > > Balkenende is een typische Hollandse botterik, die de normen en > waarden die hij zegt hoog te willen houden zelf vaak met voeten > treedt. Het enige dat in dat opzicht voor hem pleit is dat hij als > christelijk politicus een zeker respect voor andere mensen heeft. > > Ik vind de Nederlandse politiek met geestloze, pragmatische types als > Balkenende op een schrikbarend laag niveau staan. > > -- > ________________________________________ > > Sjoerd Bakker > ________________________________________ Balkellende respect voor mensen Sjoerd? Waar haal je het vandaan! Hij is het meest goddeloze figuur wat er op deze aarde rondloopt, een smerige a-so is het! De armen laten verrekken en naar voedselbanken sturen.... Het zorgstelsel onbetaalbaar maken..... Ouderen in verzorgingstehuizen weg laten kwijnen...... DAT is het "respect" van J.P. Balkellende. Weg met die LUL. we krijgen nu een kans. Stem SP! |
|
|
#17 |
|
|
On Fri, 17 Nov 2006 02:19:10 +0100, "Sandisk" <[email protected]>
wrote: > >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Thu, 16 Nov 2006 22:50:28 +0100, "H.A. vd Stadt" >> <[email protected]> wrote: >> >>>Hallo iedereen, >>>Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft vanwege de >>>vuilspuiterij naar Wouter Bos? >> >> Balkenende is een typische Hollandse botterik, die de normen en >> waarden die hij zegt hoog te willen houden zelf vaak met voeten >> treedt. Het enige dat in dat opzicht voor hem pleit is dat hij als >> christelijk politicus een zeker respect voor andere mensen heeft. >> >> Ik vind de Nederlandse politiek met geestloze, pragmatische types als >> Balkenende op een schrikbarend laag niveau staan. >> >Balkellende respect voor mensen Sjoerd? Waar haal je het vandaan! Hij is het >meest goddeloze figuur wat er op deze aarde rondloopt, een smerige a-so is >het! De armen laten verrekken en naar voedselbanken sturen.... Ik vind dat uiteraad een zeer slechte zaak, maar het is gewoon een politiek standpunt waarop je mensen niet persoonlijk af kunt rekenen. Er zijn ook wel dingen van de SP waar ik het niet mee eens ben, maar dat moet je vind ik niet in het persoonlijke trekken. >Het zorgstelsel onbetaalbaar maken..... >Ouderen in verzorgingstehuizen weg laten kwijnen...... >DAT is het "respect" van J.P. Balkellende. >Weg met die LUL. we krijgen nu een kans. Stem SP! -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#18 |
|
|
"Jan Klaasen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Jaap Boomsma schreef: > > Nee,dat kan niet omdat hij een christen is. > > > > Vr.jaap > > > > > Oh, dan is alles geoorloofd? Natuurlijk als hij maar binnen zijn geloof blijft,dit is toch een christelijk land ? Vr.gr. Jaap |
|
|
#19 |
|
|
> Hallo iedereen, > Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft vanwege de > vuilspuiterij naar Wouter Bos? > Groeten, Arno > > > Die echtbreker maakt iedere christen tot een idioot. |
|
|
#20 |
|
|
"René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > H.A. vd Stadt wrote: >> Hallo iedereen, >> Is die zogenaame christelijke Balkenende niet gewoon een schoft >> vanwege de vuilspuiterij naar Wouter Bos? > > Wat deed Bos in de oppositie? Niets, en nu maar lekker afgeven op > Balkenende. En niet zonder gegronde reden. |