![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Patrik Vankrunkelsven (VLD) - 8 tot 14 januari Arts, senator en burgemeester van Laakdal. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Een paar jaar kreeg ik rug en schouder klachten ,na mijn operatie werkte ik minder en zocht een andere locatie , daar ik een gewaarborg d inkomen verzekering had lukte het me verder te doen , echter op mijn 60 stestopte mijn verzekering gewaarborg inkomen , er kwam nog een ziekte bij , kan niet werken zonder hulp en wordt alles te moeilijk wat staat me te doen ? ik wil wel nog werken maar zo doe ik behoorlijk roofbouw op mijn gezondheid leef op stress en zie geen oplossing
Ik ben zeker niet de enige met zulke probleem |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Dit zijn echt te weinig gegevens o mserieus antwoord te geven! Als je ziek bent ben je ziek en moet j eniet werken tegen wil en dank. Maar die grens is niet absoluut. Ik ken veel patiënten die ik voorstel om thuis te blijven die liever gaan werken en vice versa...
|
![]() |