![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Wat is uw geloof?
Jah, en dit verandert naar een enquête. Eventjes wachten.
Laatst gewijzigd door Don Geronimo : 22 juli 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat dit leven mijn enige kans is. De weddenschap van Pascal verwerp ik
omdat men niet alle onzin van iedereen kan aannemen.
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Dan maken we er gewoon een andere discussie van.
Gelooft u dat religie vandaag de dag de oorzaak van geweld is?
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja, een oorzaak.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Ipv ik,ik,ik en de rest kan stikken moet het ik,ik,ik die in fout is en de rest is juist ,zijn,. Als iedereen zo denkt (en dat ook werkelijk realiseren) dan denk ik dat er geen geweld zal zijn, maar! wie hangt de bel rond de hals van de leeuw ???
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alle anderen moeten onderdrukt, beroofd, geterroriseerd, vermoord, en afgeperst worden. Ongenadig, en zonder dat men daar spijt over hoeft te hebben. Nog volgens de mohammedaanse leer moet men de buit niet alleen voor zichzelf houden, maar delen met zijn mededaders, als het "goede" moslims zijn tenminste. In heel de geschiedenis zijn er duidelijk zeer weinig "goeden" geweest, want als er geen andere slachtoffers meer waren die konden beroofd, uitgebuit of afgeperst worden, dan begonnen ze Mohammed's voorschriften maar op elkaar toe te passen.
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Atheist godverdomme!
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ik ben Ariaan en gnosticus, wat inhoudt dat ik geloof dat Jezus een sterfelijke profeet is en dat persoonlijke verlichting belangrijker is dan dogma's en kerkelijke hiërarchie.
Ik feloof verder dat God zich vooral manifesteert in de natuur. Jezus was getrouwd met Maria Magdalena, had waarschijnlijk kinderen, is niet gestorven aan het kruis, enz... hoort er ook bij.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 25 juli 2007 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Het woord ketter beschouw ik als een eretitel.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Het is ook waarschijnlijker dan het Niuwe Testament van tegenwoordig.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() wie biedt meer dan 2000 jaar ?!
Eenmaal ....andermaal ....verkocht ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn geloof is "zich onderwerpen aan de wil van de Eerste, de Enige God" = islam in het Arabisch.
Zich onderwerpen aan de wil van De Enige die alles heeft bepaald en niet aan de wil of werken van de mensen zoals ik en u en Adam Smith, Plato, Paulus, Marx, .. noch aan de wil van mijn eigen begeerte. Dus zoals u ziet, overgave bestaat in ieder geval maar dan aan de waarheid of onwaarheid! Citaat:
Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 28 juli 2007 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
tribalism->religion->tribalism->religion->...
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 28 juli 2007 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze hebzucht heerszucht en eerzucht zijn de WARE oorzaak van ELK conflict. Van religie kun je dat niet zeggen want waarom plegen dan ook atheïsten geweld en voeren ook zij oorlog?
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
* God * Gat * Geld
![]() |
![]() |