![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees ook https://forum.www.radartv.nl/viewtop...b607dcb21b807e
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En mogen we ook weten wat volgens u het probleem met die Animal Express is?
In het HLN artikel lees ik enkel iets over vestigingsproblemen en huisnummergedoe. En op dat forum lees ik inderdaad vervelende dingen maar zo kan ik ook forums opsnorren die vervelende dingen verhalen over Telenet, Belgacom, de Belgische Staat, Anderlecht, Kamagurka en weet ik wat nog allemaal. En over die buitenlandse pups; daar moet je echt niet alleen voor bij de broodfokker zijn. Er zijn genoeg 'kleine' fokkers die ook buitenlandse pups in het aanbod hebben. Wij ontdekten ook pas na aankoop dat onze laatste aanwinst uit Tsjechie kwam. En die kwam van een 'fokker' waar amper 5 puppies zaten. Geen eigen nest op het moment dus halen we er maar snel eentje uit het buitenland, zo moeten we geen mogelijke klanten doorsturen, dat idee. Nog geen problemen mee gehad.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het trouwens geen goed idee om wat honden uit het buitenland te halen om zo de kans op inteelt wat te verkleinen?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() j
Citaat:
In Tsjechie zijn de pups meestal niet ingeënt tegen rabiës. En de fokkers zijn daar over het algemeen broodfokkers, net als in het zuiden van Nederland en het aangrenzende België (Brabant). zie: http://www.koophiernooiteenpuppy.com...roodfokkers-2/
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen weet dat wanneer je een pup koopt uw eerste stop onderweg naar huis de dierenarts moet zijn.
Inenting tegen kattenziekte is urgent. Bovendien vraag je beter die zelfde dierenarts eens uit te kijken naar een nestje. Hij kent zijn klanten en zijn beestjes.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 november 2014 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Elk jaar komen er zo tienduizenden puppy's ons land binnen. Het zou voor de maffia een lucratievere activiteit geworden zijn dan de handel in drugs. Volgens HBVL duiken de namen van deze hondenhandelaren ook op in dossiers van handel in drugs, wapens, hormonen en medicijnen. Hondenwelzijn kan die lui geen barst schelen. http://www.hbvl.be/cnt/dmf20140819_0...e-hondenhandel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet ingeënt, geen paspoort, te vroeg weggehaald bij de moeder, etc.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |