![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bron
Detail tekst: Citaat:
De datum van het krantenartikel dat het blokletterde even in acht te nemen Vrijdag 13 ... Jason vs. Freddy ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
mooi zo!
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Groen ook terug naar beneden. Hoor ik niks van.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In die andere draad hierover staan inmiddels nog niet genoeg berichten ?
En gaan we volgende week er nog eens een nieuwe draad over beginnen ? Kan leuk zijn, 'k weet het niet hoor ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
Dat is spijtig genoeg nog 100% teveel.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
In de feiten is er geen verschil tussen deze regering en deze van de voorbije 50 jaar. In Belgie wordt deze inhoudsloosheid nog aangedikt door het feit dat we 5 regeringen hebben, die onderling ook nog min of meer akkoord moeten zijn, want het valt moeilijk uit te leggen dat een partij op gewestelijk niveau wit zou helpen beslissen en op federal niveau zwart. Dus wordt er, zonder uitzonder grijs beslist. Bovendien behoort Belgie tot de EU en is er tussen de verschillende landen van de EU ook nog eens nood aan compromise. Resultaat van al dat politiek compromis is dat Belgie binnen de EU economisch in vrije val is , terwijl de EU dat op haar beurt ook is, al is de valversnelling van Belgie wellicht van de grootste van de de EU. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En wat ze verliezen gaat naar het VB.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kan me voorstellen dat zo'n thema voor u geen Goed nieuws show is ?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
typisch kiezersgedrag men is nooit content van den baas, daarom dat er een 'ying yang' moet zijn tijdens de verkiezingen...
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
Waardeloze peiling.
Verkiezingen slechts over 4+ jaren. Aha , maar indien de regering valt ?? Ze valt niet. Wie gaat durven de stekker uittrekken? Sossen , groenen, en ander links gespuis ... Blijf bonen vreten. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze waren voor sommigen hier nochtans nog niet zolang geleden de "NORM". Zeker als N-VA er een goede beurt in maakte. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Peilingen misschien een indicatie kort voor de verkiezingen. Ik zei dus aan het links gespuis om de bonen een aantal jaren te vreten. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor mij is politiek allemaal 1 pot stinkend natrot !!!!
Citaat:
Bij de volgende verkiezingen , allemaal GROEN stemmen , en je bent helemaal de rotte klos !!!! Help GROEN , aub , naar de (figuurlijke) maan !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|