![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Europees Commissaris
|
http://www.tijd.be/politiek_economie...47462-3138.art
Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Dubbel ... Was 4 minuten vroeger.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uitstekende jobmogelijkheid voor meertalige belgen die daarnaast ook een degelijk mondje Mandarijns en Engels beheersen.
Zowel Wallinganten als Flaminganten van de huidige generatie zullen zich dus moeten onthouden wegens ongeschikt... (indien hun houding op een forum zoals hier typerend is.)
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Weet je dan niet dat Sum-Ting-Wong helemaal niet gesteld is op volk dat hem begrijpt? Je mag mij ook altijd eens uitleggen hoe je met 3 uurtjes Mandarijns uit een of andere Bachelor "Internationaal Ondernemen" fatsoenlijk de moeilijkste taal op de planeet beheerst ... NIET DUS. Misschien mogen ze hen wel gaan bedienen in het restaurant van het concentratiekamp waarin ze zullen moeten leven. "Met flitten of met lijst?" Ik ben ook eens benieuwd hoe die Chinezen Willebroek, laat staan Louvain-la-Neuve zouden uitspreken. Wirrebloek? Rouvain-ra-Reuve? GTFO |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
CQFD.
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Amaaaaai 800 jobs, België is gered.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Minister-President
|
De transfers van Brabant naar de rest van België, bedoelt u?
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
MSC, de grootste rederij in Antwerpen heeft als thuisbasis Hong Kong. Ook Wijnegem shoppingcenter is voor 1/2 van de Chinezen. Maar als de Chinezen dezelfde methode van werken gaan gebruiken in Wallonië, zoals ze in de rest van de wereld doen, dan komen er dankzij de Chinezen 0,0 jobs bij voor de Walen. Want de Chinezen brengen hun eigen werkvolk mee. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gouverneur
|
Ik zal eens gaan solliciteren. Ik spreek vlot Nederlands, Engels, Frans, Mandarijns en Duits. Ik ken niet veel Walen die hetzelfde presteren.
De Chinese mentaliteit is me ook bekend, na meer dan 10 jaar samen met een Chinese vrouw lukt dat wel. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
Ja, vooral doen! Gaan solliciteren! Het Waals Gewest is uw slaafse horigheid dankbaar, Johan!
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vraag dat maar eens in Willebroek , daar gingen de Chinezen ook massaal komen investeren. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik wist niet dat het de helft van personeel in het shopping center van Wijnegem Chinees was ...
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 23 juni 2015 om 20:21. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Wallonië gaan ze NIEUWE bedrijven uit de grond stampen en daar gaan ze dus gewoon alles beslissen en bepalen. Ze gaan rond die nieuwe bedrijven immers ook direct nieuwe woonwijken bouwen en dat is bij Chinese investeringen het teken dat ze hun eigen mensen gaan meebrengen. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch vraag ik me af welke andere buitenlandse ondernemingen een dergelijk onevenwicht hebben over het geheel van hun personeel als de besproken investering. Ik zie daar toch het verbazend cijfer van 60/40 staan.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom omzeilt Belgique overal waar het kan de splitsing van de buitenlandse handel naar de gemeenschappen toe??? Nog niet door dat op die manier la Belgique alle middelen, ook zuiver Vlaamse middelen aanwendt om overal investeringen te gaan zoeken voor de heropbouw van Wallonie; Vlaanderen mag meebetalen en als het hier of daar er, hoofdzakelijk op Eigen krachten, in slaagt om ook een graantje mee te plukken, oké, het zei zo... La Belgique in ieder geval heeft een heel ander programma voor ogen en handelt ernaar... |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen ramp, de Vlamingen houden hen wel boven water. |