![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gezien op een ander forum: je kan elkaar daar KUDOS geven. Wat dit juist is weet ik niet maar misschien kan iemand mij hierbij helpen?
Ik vind het ook een zeer goed idee om dit principe hier te introduceren, wat denken jullie? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kudo`s zijn een soort van punten, thumbs up.
Je vindt iets goed dan geef je KUDOS, ... Ik zou echter niet weten waarom je dat hier zou willen... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar in dit milieu zou het al snel saai zijn, je zou vrij snel weten wie er voor wie duimekes omhoog gaat geven en wie duimekes naar beneden. en ook wanneer. Al zou dat dan weer een leuk spelletje op zich zijn. Trouwens ik erger mij mateloos aan al dat gelike, precies of mensen zelf niet meer in staat zijn om iets al dan niet te vinden of steeds maar bevestiging moeten krijgen voor iets. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hierbij alvast eentje voor u voor het trachten te introduceren van Amerikaanse airhead cultuur
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja maar Hypo, als je niet zeker bent wat het juist is, is het dan niet een beetje gewaagd om dat hier binnen te loodsen?
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 12 september 2016 om 16:45. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat zou ENORM GEWAAGD zijn. Ik hou echter wel van risico's nemen dus zou dit volledig in mijn straatje passen. En daarbij, ik ben hier toch ENORM POPULAIR hier op dit forum of niet soms? |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van uw 22.xxx postings bestaat meer dan de helft uit zo'n klein tweetje dus veel KUDOS zou jij niet scoren.
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 12 september 2016 om 17:32. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het ultieme doel niet bereikt in het leven. For fuck sake, somebody like me already? |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is niet zo simpel om een sluitend systeem te maken waarbij iedereen voor elk bericht slechts 1 keer kan stemmen, anders wordt het een klikwedstrijd. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik stem tegen.
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
Dat was duidelijk de spot drijven met ironie.
denk je dat het mij er toe doet hoeveel mensen mij liken of disliken? Dan heeft U niets begrepen van het Peche Paradigm. En zelfs die het begrijpen staan soms nog verbaasd te kijken. It is my obscene nature. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vermoedelijk gaat ge het meer liken dat er veel gediskliked wordt.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er moet kritiek zijn, er moet debat zijn, er moet stof opwaaien, ... Maar om er dan "waarde" via een puntensysteem aan te hechten ... what good is it for? Alsof één bevestiging nodig heeft? "Ziede wel dat ik gelijk heb want ik heb meer punten dan gij!" Ik huiver van zo'n mannekes en zou ze gepeperd rauw kunnen opeten om weer uit te schijten waar ze vandaan komen. Scat zou er niets tegen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|