Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Ga jij op PVV Geert Wilders stemmen 29 okt 2025 (reacties PVVers op facebook )?
JA 0 0%
NEE 0 0%
Ik weet het niet 1 100,00%
Verplicht de migranten om op te rotten op eigen kosten... RAUSCH 1 100,00%
Hou Nederland en Belgie Blank, HELwit en beschaafd aub 1 100,00%
Ik wil Asielstop, alle AZC slopen, strenge Immigratie Restrictie 1 100,00%
Dewanand is ziek, schizofreen, gestoorde topic is dit 1 100,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2025, 23:21   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Ga jij op PVV Geert Wilders stemmen 29 okt 2025 (reacties PVVers op facebook )?

onderwerp:

Ga jij op PVV Geert Wilders stemmen 29 okt 2025 (reacties PVVers op facebook )?

Analyse

(01) Hier dus de hamvraag, en extra erbij kopie paste van interessante reacties op facebook die PVV stemmen of kritische visies van Anti PVVers.

(02) nee ik denk niet dat ik nog PVV stem, omdat Geert Wilders helaas op GEEN enkele manier de Economische groei en vooruitgang en herstel Welvaartsgroei dus kan herstellen.

(03) Radicale ISLAM wordt nu al flink bestreden INTERN door de meer vrije, liberale en niet gewelddadige Islamiten en ARAB MOSLIMS in heel Europa ok, en ik moet toegeven dat ik dit nu in de praktijk heb ontdekt hier in Delft Voorhof.

(04) Beetje Sharia vinden Meiden lekker prikkelend tussen hun geile, hoerige moslim kutjes ok. Zo ken ik vele meiden nu en ben zelf een Bottom HOMO hoerenmeid dus ok ik ben ervaringsdeskundige nu hahah haha

(05) De VVD plannen om de Economische groei te stimuleren zijn toch professioneler en VVD heeft echt veel meer expertise in huis dan de PVV of FVD. Alleen meer geld verdienen kan nu dus Nederland Redden ok. Business First is the best. Dus misschien stem ik nu toch op de VVD ok.

=============== leuke reacties van PVV PRO en Anti in deze topic als data backups, zet zelf ook leuke reacties hier die je op social media vind.

Bericht van Wij doen GEEN aangifte tegen Geert Wilders
Wij doen GEEN aangifte tegen Geert Wilders
2 u ·
Ik ga PVV stemmen. Ik ben het zat.
Het is tijd dat Nederlanders weer op één staan.
Wilders is de enige die Timmermans kan tegenhouden.
Vorige verkiezingen stemde ik nog op FvD, maar die partij is afgedwaald.
Pro-islam geworden, stemt vóór de Moslimbroederschap, vóór een Palestijnse staat en verdedigt islamitische scholen.
Heel vreemd.
Ik kies voor Nederland, niet voor islamisering. Daarom: PVV!
#PVV #Wilders

--------------------------------

Gezzi Mizrachi
P.V.V. Uiteindelijk, als de islam in Nederland een meerderheid heeft, worden we allemaal Geert Wilders, maar dan is het te laat.

1 u

Beantwoorden

Jolanda Derksen
Massaal op de pvv ik wel

1 u

Beantwoorden

Jan Dieteren
Ja bontebal bij VI zelfde lulhanes als de rest ook weer zeiken over Wilders het is een grote bende wat jaloers is op dat Wilders boven aan staat ze hebben totaal geen respect dat die man al 20 jaar moet afzien met bewaking en dat stoort mij geweldig er zit niks van fatsoen in die gasten van de kamer daarom kunnen ze ook zo makkelijk de mensen alles afpakken nubook weer over roken Bontebal Derksen zij het hem gepeperd dat hij oplossingen moest oplossen en niet over roken bepalen of wij mogen roken , er zijn zoveel dringende zaken wat voornaam zijn en begin jij over dat mensen niet mogen roken Daarom dat zooitje kan te makkelijk mensen alles afnemen omdat ze zelf een ander leven een rijkelijk salaris hebben kunnen zich niet inleven en voorstellen wat mensen al is afgenomen en of Wilders nu geen president word zal me niet verranderen om te stemmen voor Wilders want het lijkt wel of ze onderling bij elkaar gezeten hebben we gaan met zn allen tegen Wilders nou hoop dat wilders morgen bij debat ze flink te grazen neemt want dit is een tegen allen en een vies spelletje gespeeld word ik blijf bij PVV en hoop dat meer mensen dit opgevallen is en we de PVV niet in de steek laten en als geert wint en word niet president dan met zn allen de straat op en demonstreren want dit hoeven we niet te pikken het volk bepaald en heeft gekozen en niet het kabinet wij stemmen PVV

1 u

Beantwoorden
Bewerkt

Ko Kole
allemaal op Wilders stemmen

1 u

Beantwoorden

=========================

============================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2025, 22:31   #2
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Ben jij doodsbang voor Geert Wilders??

nee PVV van Geert Wilders is dom bezig, zij hebben geen expertise.

Nederland is een Kenniseconomie dus ik moet op een Kennispartij stemmen nu:

of VVD of Groenlinkspvda zal het worden ok, zeker weet ik het niet meer

==================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be