Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2025, 01:53   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 33,333 procent Islamisering en verkleuring zijn al trieste feit in Belgie, Nederland

onderwerp

33,333 procent Islamisering en verkleuring zijn al trieste feit in Belgie en Nederland

analyse:

(01) De islamisering is al 33 procent in Belgie en Nederland omdat 33 procent al aardig PRO minded Islam is en het is onomkeerbaar dus ok ik bekijk het nu anders, mbv het harde, darwinistische biotopen model, omdat dat natuurlijker is en de echte harde waarheid.

(02) De hamvraag is: hoe maken wij Belgie en Nederland weer gewoon keurig netjes 99,999.999 procent Blank, beschaafd en HOMO MInded, zoals de Nazi Duitsers het verschoonden en zuiverden tot datum mei 1945?? IK geloof wel dat dit mogelijk is zonder enige dwang, geweld en bloedvergieten ok en ik vind dit een leuke hersenkraker nu voor mijn Te KLEINE, AI KOELIE Apen hersentjes, dus gelukkig kreeg ik jaren geleden sedert mei 2005 professionele en deskundige neuronische assistentie van Wieroe (RIP 09.09.2022).

(03) Hoe gaan wij nou Belgie en Nederland etnisch zuiveren?? schrijf hier je idee op of pb mij ok als het een psycho en illegaal idee is.

(04) Toch zijn veel MOSLIMS veel minder WARE MOSLIM dan de NIET MOslims zelf fantaseren ok. HOe definieer je jou een WARE, Zuivere MOSLIM MAN of MOSLIM vrouw in de WARE, zuivere ISLAM?? Dit is toch een groot twistpunt binnen de hele bont gekleurde wereld van Allahtonen, dus dus doodgewone Allah Bhaktas en Allah Bhakties zijn, en de hele harde metafysica theorie hiervan is DOODsimpel ok. Alles leerde ik echt van Wieroe (RIP 09.09.2022).

=================== ziehier het mysterie van mijn existentie nu als levend LIJK in Delft, uit data backup file:

=============
>> [Scr40_10_data_blankhouden, M]

Rambal Wedas
2 d ·
White donkeys wake up
My words are hard but in time you will thank me for saving you this
Why I say white because you are white in Europe and no offend to it , only wake up call donkeys l.
Don’t stay donkey or there is nothing left to defend in Europe,
My own bharat was donkey is donkey and remain donkey I wake them also up but still they remain donkeys,
But I will not stop till I will be killed by some of the jihadis because they stop who are a danger to expose them.
Don’t pay time on me just vote
Pvvvvvvvvvvvvvv
And safe your goddam nation
Feel sorry ????

Waldo Wieroe Phagalwa
haha haha ach Rambal Wedas Rambali Prevesh het is al te laat ok // demografische islamisering en arabisering zijn helaas al onomkeerbaar in Nederland en Belgie. een gewelddadige en bloedige, genocidale Arische revolutie van SUPERIEURE blanke ariers is onmogelijk nu, de blanken zouden zo een Totalitaire binnenlandse burgeroorlog echt finaal verliezen ok als zij Durven om dus dit te starten met gaskamers en vernietigingskampen voor moslims en alle islamieten in Nederland en Belgie. /// Jij hebt mij altijd tot MOSLIM bestempeld he?? Kan jij definieren wat een WARE MOSLIM Is??? Nee joh, deze kennis heb jij niet, ik denk dat ik dit nu wel kan, moet het parametrisch model ontwikkelen nu van het hele nieuwe begrip PV RAS theorie. // Jij zal dit onzin vinden, apen gezeik, zo dom ben jij feitelijk. /// Kan jij EEN WARE MOSLIM tot jou hele Racistische en Blankenvererende Hindoeisme bekeren?? Begin bij mij dan als je durft hahha haha ik DAAG jou uit. /// Gistermiddag man in JUMBO Hoven Delft, zo leuk, vier moslim vriendinnetjes van mij kwamen met mij kletsen, eentje was ziek en ik gaf haar advies he om beter te worden. en ok op een hele rare en mysterieuze manier kreeg ik dus de Allerhoogste zegen en een soort Siddhi Gift erbij, van deze Lokale, Delftsche Islamitische PV ZETA Entiteit: f(Allah-Delft) (t) en het is een doodgewone, normale Collektieve Quark DATA Projectieveld ok binnen Delft, waar er minstens 33.333 gelovige islamieten nu wonen, als schatting. // Kan jij dit begrijpen met je KLEINE, zwarte Hindoe aap hersentjes?? Ik ga dit fenomeen nu toch voorleggen aan de Nederlandse Moskeeen en hen verzoeken om dit te verklaren en te laten onderzoeken. Het is de vraag of de Heilige KORAN, vele Hadiths, Kaliefen, overleveringen van de Profeet, en de Sharia leerscholen en jurisprudentie dit kunnen verklaren of beredeneren?? // Dit is HARDE metafysica ok en kan jij dit verklaren? Dit maakt mij echt niet tot een WARE MOSLIM ok. (TIP Mijn levende LIJK schreef zonet dit betoog ok, maar hoe kan dit? kan jij dit verklaren met je hindoe aap boekjes en al die duizenden Sanskriet schastras??) // Ik ben nog steeds lager en minderwaardiger dan elke HOGERE, lange, grootgeschapen, blanke of lichter gekleurde MAN wereldwijd ok en dat is dus echt een Karmische Vloek en STRAF voor mij in jouw Racistische, ZWARTE HIndoe apen geloof. // Delft, Nederland, [T-END = <week 43, vrijdag 24 oktober 2025, 02:30 uur AM Nacht>]
========================================
6 m Beantwoorden Bewerkt

=============
>> [Scr40_10_data_blankhouden, M]

xxx

===============================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be