![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Dat de man de camera ploeg overhoop rijdt vind ik niet meer dan
normaal. Die zijn daar niks vergeten en denken dat ze alles mogen ... MAAR ... de politie staat op 10 meter en weigert zelfs vaststellingen te doen. Ze durven niet beter gezegd. Onze politie, waar maar 10 % door de psycho-testen geraakt blijkt dus niet alleen corrupt te zijn maar ook BANG! Nu vraag ik mij af, wat voor testen zijn dat dan wel? Heeft de full die nog mee helpen opstellen? Vreemd toch, nietwaar? de politie uw vriend, om uw boetes te innen wel te verstaan. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#2 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Nu vraag ik mij af, wat voor testen zijn dat dan wel? Heeft de full die > nog mee helpen opstellen? > Ik denk niet dat de Full in één test geslaagd is van die hij mee heeft helpen opstellen. a. |
|
|
#3 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef op di 27 sep 2005 19:31:03
al dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > Dat de man de camera ploeg overhoop rijdt vind ik niet meer dan > normaal. Die zijn daar niks vergeten en denken dat ze alles mogen ... > > > MAAR ... > > de politie staat op 10 meter en weigert zelfs vaststellingen te doen. > Ze durven niet beter gezegd. > > Onze politie, waar maar 10 % door de psycho-testen geraakt blijkt dus > niet alleen corrupt te zijn maar ook BANG! > > Nu vraag ik mij af, wat voor testen zijn dat dan wel? Heeft de full die > nog mee helpen opstellen? > > Vreemd toch, nietwaar? > > de politie uw vriend, om uw boetes te innen wel te verstaan. > Wat ik vooral vreemd vond, was dat de cameralui daar bleven staan tot de laatste second. Je gaat me nu toch niet zeggen... Er komt een bulldozer met gummiwielen op je af aan overtuigde en agressieve vaart. Hij nadert en nadert en nadert. En je springt pas op het allerlaatste moment weg. Je camera nog in de rapte onder de wielen van het monster werpend. Dat is pas televisie sé. En je krijgt er meteen een nieuwe camera bovenop. Vanzelfsprekend hadden de flikken zichzelf moeten opofferen door voor de bulldozer te springen. Voor de rest: een weg door dat bos... Ach, laat Vlaanderen toch nog wat groen en leefbaarheid ! -- VGQ |
|
|
#4 |
|
|
Quasimodus wrote:
> > Wat ik vooral vreemd vond, was dat de cameralui daar bleven staan tot > de laatste second. > > Je gaat me nu toch niet zeggen... > Er komt een bulldozer met gummiwielen op je af aan overtuigde en > agressieve vaart. > Hij nadert en nadert en nadert. > En je springt pas op het allerlaatste moment weg. > Je camera nog in de rapte onder de wielen van het monster werpend. > Dat is pas televisie sé. > En je krijgt er meteen een nieuwe camera bovenop. Hoeveel % van de VRT kijkers is nog in staat om doorheen de handig gemanipuleerde beelden, dat nog in te zien ? Het allergrootste deel laat zich rustig en ongemerkt in slaap wiegen niet beseffend dat bij de VRT nieuws "gemaakt" wordt. |
|
|
#5 |
|
|
"Quasimodus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef op di 27 sep 2005 > 19:31:03 > al dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > >> Dat de man de camera ploeg overhoop rijdt vind ik niet meer dan >> normaal. Die zijn daar niks vergeten en denken dat ze alles mogen ... >> >> >> MAAR ... >> >> de politie staat op 10 meter en weigert zelfs vaststellingen te doen. >> Ze durven niet beter gezegd. >> >> Onze politie, waar maar 10 % door de psycho-testen geraakt blijkt dus >> niet alleen corrupt te zijn maar ook BANG! >> >> Nu vraag ik mij af, wat voor testen zijn dat dan wel? Heeft de full die >> nog mee helpen opstellen? >> >> Vreemd toch, nietwaar? >> >> de politie uw vriend, om uw boetes te innen wel te verstaan. >> > > Wat ik vooral vreemd vond, was dat de cameralui daar bleven staan tot > de laatste second. > > Je gaat me nu toch niet zeggen... > Er komt een bulldozer met gummiwielen op je af aan overtuigde en > agressieve > vaart. > Hij nadert en nadert en nadert. > En je springt pas op het allerlaatste moment weg. > Je camera nog in de rapte onder de wielen van het monster werpend. Heu? De camera bewoog niet toen die werd aangereden. Zou het kunnen dat je TV niet zo stabiel staat, of draai je soms weg? > Dat is pas televisie sé. Er staat een uitknop aan. > En je krijgt er meteen een nieuwe camera bovenop. > > Vanzelfsprekend hadden de flikken zichzelf moeten opofferen door voor > de bulldozer te springen. > > Voor de rest: een weg door dat bos... > Ach, laat Vlaanderen toch nog wat groen en leefbaarheid ! > > -- > VGQ > |
|
|
#6 |
|
|
On Wed, 28 Sep 2005 10:59:40 +0200, "MutsiPrutsi"
<MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > >"Quasimodus" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef op di 27 sep 2005 >> 19:31:03 >> al dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: >> >>> Dat de man de camera ploeg overhoop rijdt vind ik niet meer dan >>> normaal. Die zijn daar niks vergeten en denken dat ze alles mogen ... >>> >>> >>> MAAR ... >>> >>> de politie staat op 10 meter en weigert zelfs vaststellingen te doen. >>> Ze durven niet beter gezegd. >>> >>> Onze politie, waar maar 10 % door de psycho-testen geraakt blijkt dus >>> niet alleen corrupt te zijn maar ook BANG! >>> >>> Nu vraag ik mij af, wat voor testen zijn dat dan wel? Heeft de full die >>> nog mee helpen opstellen? >>> >>> Vreemd toch, nietwaar? >>> >>> de politie uw vriend, om uw boetes te innen wel te verstaan. >>> >> >> Wat ik vooral vreemd vond, was dat de cameralui daar bleven staan tot >> de laatste second. >> >> Je gaat me nu toch niet zeggen... >> Er komt een bulldozer met gummiwielen op je af aan overtuigde en >> agressieve >> vaart. >> Hij nadert en nadert en nadert. >> En je springt pas op het allerlaatste moment weg. >> Je camera nog in de rapte onder de wielen van het monster werpend. > >Heu? De camera bewoog niet toen die werd aangereden. Zou het kunnen dat je >TV niet zo stabiel staat, of draai je soms weg? > >> Dat is pas televisie sé. > >Er staat een uitknop aan. > >> En je krijgt er meteen een nieuwe camera bovenop. >> >> Vanzelfsprekend hadden de flikken zichzelf moeten opofferen door voor >> de bulldozer te springen. >> >> Voor de rest: een weg door dat bos... >> Ach, laat Vlaanderen toch nog wat groen en leefbaarheid ! >> >> -- >> VGQ >> > 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over gaat. De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel over. Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). Informeer u eens door er te gaan kijken en te spreken met de mensen die er wonen. Je gelooft je oren niet!! Op: http://www.foert.org/ lees je er alles over. |
|
|
#7 |
|
|
Na rijp beraad schreef Dirk Vermeer :
> Quasimodus wrote: > >> >> Wat ik vooral vreemd vond, was dat de cameralui daar bleven staan tot >> de laatste second. >> >> Je gaat me nu toch niet zeggen... >> Er komt een bulldozer met gummiwielen op je af aan overtuigde en >> agressieve vaart. >> Hij nadert en nadert en nadert. >> En je springt pas op het allerlaatste moment weg. >> Je camera nog in de rapte onder de wielen van het monster werpend. >> Dat is pas televisie sé. >> En je krijgt er meteen een nieuwe camera bovenop. > > > > Hoeveel % van de VRT kijkers is nog in staat om > doorheen de handig gemanipuleerde beelden, > dat nog in te zien ? > > Het allergrootste deel laat zich rustig en ongemerkt in slaap wiegen > niet beseffend dat bij de VRT nieuws "gemaakt" wordt. sorry Dirk maar de bull rijdt op de weg en wijkt op een seconde tijd af richting camera. De camera welke waarschijnlijk op een statief stond en eigen veiligheid eerst leek me aangewezen voor de ploeg Tuurlijk hoeft die ploeg daar niet te zijn, volledig mee akkoord -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#8 |
|
|
"COUT" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 28 Sep 2005 10:59:40 +0200, "MutsiPrutsi" > <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over > gaat. > De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel > over. > Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de > streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). > Informeer u eens door er te gaan kijken en te spreken met de mensen > die er wonen. > Je gelooft je oren niet!! > Op: http://www.foert.org/ lees je er alles over. Als ik mij niet vergis heeft VLOERSBERG een minister onder zijn inwoners, van welke politieke partij zou die kunnen zijn, voor mij de vraag voor jullie het antwoord. WT |
|
|
#9 |
|
|
COUT wrote:
> 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over > gaat. > De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel > over. > Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de > streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). Dat zou best wel kunnen, niemand ontkent dat. Maar is het dan de taak van de VRT om met een soort stunt het tegenoffensief te organiseren ? Moeten de kijkers in deze zaak nog maar eens geduid en opgevoed worden ? met lekker emotionele beelden? Maar met geen enkel verkeerd woord over Demotte of onze andere politieke beleidsmakers... Slikken maar, geen vragen stellen ... |
|
|
#10 |
|
|
"COUT" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> > 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over > gaat. > De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel > over. Ze kijken tv maar zien niets, er was nochtans duidelijk te zien in het journaal dat zowel camera als statief platgereden waren. > Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de > streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). > Informeer u eens door er te gaan kijken en te spreken met de mensen > die er wonen. > Je gelooft je oren niet!! Heb op RTBF reeds een paar maal een reportage gezien over die persoon, inderdaad krapuul van het onzuiverste water. En blijkbaar is het 'zeuneke' niet beter, heeft al een moordpoging op zijn geweten. Daniël > Op: http://www.foert.org/ lees je er alles over. |
|
|
#11 |
|
|
"Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> schreef in bericht news:[email protected]... > COUT wrote: > >> 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over >> gaat. >> De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel >> over. >> Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de >> streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). > > > Dat zou best wel kunnen, niemand ontkent dat. > Maar is het dan de taak van de VRT om met een soort stunt het > tegenoffensief te organiseren ? > > Moeten de kijkers in deze zaak nog maar eens geduid en opgevoed worden ? > met lekker emotionele beelden? > > Maar met geen enkel verkeerd woord over Demotte of onze andere politieke > beleidsmakers... > > Slikken maar, geen vragen stellen ... Volgens Demotte is er aan die afvalbaron weinig te doen, heeft teveel geld. Het gerecht staat dus machteloos tegenover zoveel geld. Is dit typisch voor de belgische Democratie ? Onschendbaar dank zij de macht van het geld, in belziek du papa wel dus. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#12 |
|
|
"Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "COUT" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >>> >> 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over >> gaat. >> De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel >> over. > > Ze kijken tv maar zien niets, er was nochtans duidelijk te zien in het > journaal dat zowel camera als statief platgereden waren. > >> Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de >> streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). >> Informeer u eens door er te gaan kijken en te spreken met de mensen >> die er wonen. >> Je gelooft je oren niet!! > > Heb op RTBF reeds een paar maal een reportage gezien over die persoon, > inderdaad krapuul van het onzuiverste water. En blijkbaar is het 'zeuneke' > niet beter, heeft al een moordpoging op zijn geweten. > > Daniël > >> Op: http://www.foert.org/ lees je er alles over. > Allemaal kwaadsprekerij, niets bewezen, afvalbaronnen hebben steeds gelijk want die hebben veel geld, volgens Demotte toch, de burgemeester aldaar. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#13 |
|
|
WT drukte met precisie uit :
> "COUT" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Wed, 28 Sep 2005 10:59:40 +0200, "MutsiPrutsi" >> <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: >> 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over >> gaat. >> De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel >> over. >> Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de >> streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). >> Informeer u eens door er te gaan kijken en te spreken met de mensen >> die er wonen. >> Je gelooft je oren niet!! >> Op: http://www.foert.org/ lees je er alles over. > > Als ik mij niet vergis heeft VLOERSBERG een minister onder zijn inwoners, > van welke > politieke partij zou die kunnen zijn, voor mij de vraag voor jullie het > antwoord. > WT hij zou er zelfs burgemeester zijn -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
|
|
#14 |
|
|
"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > WT drukte met precisie uit : >> "COUT" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Wed, 28 Sep 2005 10:59:40 +0200, "MutsiPrutsi" >>> <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: >>> 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over >>> gaat. >>> De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel >>> over. >>> Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de >>> streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). >>> Informeer u eens door er te gaan kijken en te spreken met de mensen >>> die er wonen. >>> Je gelooft je oren niet!! >>> Op: http://www.foert.org/ lees je er alles over. >> >> Als ik mij niet vergis heeft VLOERSBERG een minister onder zijn inwoners, >> van welke >> politieke partij zou die kunnen zijn, voor mij de vraag voor jullie het >> antwoord. >> WT > > hij zou er zelfs burgemeester zijn > Het is zelfs een PSer en een goede vriend van die afval baron. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#15 |
|
|
On Wed, 28 Sep 2005 16:53:53 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >"Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> "COUT" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>>> >>> 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over >>> gaat. >>> De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel >>> over. >> >> Ze kijken tv maar zien niets, er was nochtans duidelijk te zien in het >> journaal dat zowel camera als statief platgereden waren. >> >>> Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de >>> streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). >>> Informeer u eens door er te gaan kijken en te spreken met de mensen >>> die er wonen. >>> Je gelooft je oren niet!! >> >> Heb op RTBF reeds een paar maal een reportage gezien over die persoon, >> inderdaad krapuul van het onzuiverste water. En blijkbaar is het 'zeuneke' >> niet beter, heeft al een moordpoging op zijn geweten. >> >> Daniël >> >>> Op: http://www.foert.org/ lees je er alles over. >> > >Allemaal kwaadsprekerij, niets bewezen, afvalbaronnen hebben >steeds gelijk want die hebben veel geld, volgens Demotte toch, de >burgemeester aldaar. Geld of niet, het gaat om meer. Het gaat o.m. over het feit dat Fort reeds voorheen dreigingen heeft geuit en uitgevoerd. Zo herinner ik mij dat hij aan het cafeetje (La Chaplette, waar de aktiegroep tegen hem huisvest) eens het terras met zijn bulldozer volsmeett met eiken balken, gewoon uit pesterij. Ook weet ik dat hij mensen die een anti-fortaffiche aan hun ruit hangen, persoonlijk of via zijn knockploeg (je gelooft het niet, maar ja, het bestaat nog!) komt intimideren, en wie niet luistert vindt in de volgende dagen een uitgeslagen ruit, of de wagen kapot geslagen. Lang geleden (nu al ong. 15 jaar) wandelde ik in zijn bos,zonder te beseffen met wie ik (toen) temaken had.Plots kwam ik uit op een stinkende afvalput, waar Fort in het wilde weg zijn geweer leeg schoot. Toen hij ons bemerkte, richtte hij zijn wapen op ons. We zijn toen weggelopen, maar wie weet... Toch raar (of wat voor woord meot je daarvoor gebruiken?)dat die sukkels van een flikken, die op 10 meter van de feiten stonden, niet durfden in te grijpen."Ze hebben schrik",volgens de burgemeester. "We hebben hulp nodig van de federale politie." Om een handjevol aktievoerders, die vorige zomer in de bomen klom om te protesteren,eruit te krijgen, had het arme burgemeesterke een gigantische politiemacht kunnen optrommelen (inclusief waterkanonnen, helicopters,speciale brigades,enz)Maar ja, t waren dan ook allemaal vredelievende,soms zeer jonge mensen. Gemakkelijker dan dat ene krapuul eens aan te pakken??? Als die sukkelflikken niks durven doen, wat zijn we er dan nog mee in godsnaam? Flikken behoren je toch te beschermen, of te voorkomen dat "moordaanslagen" gebeuren? Als die sukkels schrik hebben, moeten ze m.i. een andere job gaan zoeken. Idem voor het burgemeesterke. Zou misschien beter bij Fort gaan werken... En DeMotte, tja, dat hij in Brussel blijft palaveren en de zot uit hangen, in Vloesberg hebben ze dringend nood aan iemand die er is en iets doet.Ook tegen diegene die teveel geld hebben! Ziezo. |
|
|
#16 |
|
|
"COUT" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 28 Sep 2005 16:53:53 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >>"Daniël" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >>> >>> "COUT" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>>> >>>> 't Is overduidelijk dat sommige mensen totaal niet weten waar het over >>>> gaat. >>>> De cameraploeg aanvallen en blameren voor dit feit is er echt wel >>>> over. >>> >>> Ze kijken tv maar zien niets, er was nochtans duidelijk te zien in het >>> journaal dat zowel camera als statief platgereden waren. >>> >>>> Fort,de afvalbaron, is al meer dan 20 jaar het grootste krapuul van de >>>> streek (en dat is nog zacht uit gedrukt). >>>> Informeer u eens door er te gaan kijken en te spreken met de mensen >>>> die er wonen. >>>> Je gelooft je oren niet!! >>> >>> Heb op RTBF reeds een paar maal een reportage gezien over die persoon, >>> inderdaad krapuul van het onzuiverste water. En blijkbaar is het >>> 'zeuneke' >>> niet beter, heeft al een moordpoging op zijn geweten. >>> >>> Daniël >>> >>>> Op: http://www.foert.org/ lees je er alles over. >>> >> >>Allemaal kwaadsprekerij, niets bewezen, afvalbaronnen hebben >>steeds gelijk want die hebben veel geld, volgens Demotte toch, de >>burgemeester aldaar. > > > Geld of niet, het gaat om meer. > Het gaat o.m. over het feit dat Fort reeds voorheen dreigingen heeft > geuit en uitgevoerd. Zo herinner ik mij dat hij aan het cafeetje (La > Chaplette, waar de aktiegroep tegen hem huisvest) eens het terras met > zijn bulldozer volsmeett met eiken balken, gewoon uit pesterij. > Ook weet ik dat hij mensen die een anti-fortaffiche aan hun ruit > hangen, persoonlijk of via zijn knockploeg (je gelooft het niet, maar > ja, het bestaat nog!) komt intimideren, en wie niet luistert vindt in > de volgende dagen een uitgeslagen ruit, of de wagen kapot geslagen. > Lang geleden (nu al ong. 15 jaar) wandelde ik in zijn bos,zonder te > beseffen met wie ik (toen) temaken had.Plots kwam ik uit op een > stinkende afvalput, waar Fort in het wilde weg zijn geweer leeg > schoot. Toen hij ons bemerkte, richtte hij zijn wapen op ons. We zijn > toen weggelopen, maar wie weet... > > Toch raar (of wat voor woord meot je daarvoor gebruiken?)dat die > sukkels van een flikken, die op 10 meter van de feiten stonden, niet > durfden in te grijpen."Ze hebben schrik",volgens de burgemeester. > "We hebben hulp nodig van de federale politie." > Om een handjevol aktievoerders, die vorige zomer in de bomen klom om > te protesteren,eruit te krijgen, had het arme burgemeesterke een > gigantische politiemacht kunnen optrommelen (inclusief waterkanonnen, > helicopters,speciale brigades,enz)Maar ja, t waren dan ook allemaal > vredelievende,soms zeer jonge mensen. Gemakkelijker dan dat ene > krapuul eens aan te pakken??? > Als die sukkelflikken niks durven doen, wat zijn we er dan nog mee in > godsnaam? > Flikken behoren je toch te beschermen, of te voorkomen dat > "moordaanslagen" gebeuren? Als die sukkels schrik hebben, moeten ze > m.i. een andere job gaan zoeken. > Idem voor het burgemeesterke. Zou misschien beter bij Fort gaan > werken... > > En DeMotte, tja, dat hij in Brussel blijft palaveren en de zot uit > hangen, in Vloesberg hebben ze dringend nood aan iemand die er is en > iets doet.Ook tegen diegene die teveel geld hebben! > Kalm blijvan, niet opjagen............. Je begruipt er echt niets van héé Wie houd hem de handjes boven het hoofd denk je ? Weet je het nog steeds niet ? Zoek eens uit wie die heer afvalbaron zijn vriendjes zijn en je bent er. Waar de PS heerst stinkt het zowiezo. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |