![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.nvu.info/scholing2.html
Citaat:
Nu, Francis Van Den Eynde en zo leunen wel nauw aan de Franse extreem-rechtse ideeën, La Nouvelle-Droite, maar voor de rest stond ik perplex... Allez... Het kan verkeren, zei Bredero
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Welke Nederlandse collegae? Naar mijn weten heeft het Vlaams Blok geen buitenlandse collegae...
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben als Vlaams Blokker lid (geweest) van de Lega Nord na een bezoek in de Laars. Is de Lega Nord dan ook een buitenlandse collega?
![]()
#5 | |
|
![]() Citaat:
Het verhaaltje geeft trouwens wel op een leuke manier de verdeeldheid binnen extreemrechts in Nederland aan. Het is al een hele kleine groep mensen, die zich dan ook nog eens heeft verdeeld in allemaal kleine groepjes. En daarbij, sinds de LPF als aanvaardbaar niet-extreem alternatief voor de extreemrechtse partijen bestaat, krijgen ze nauwelijks nog stemmen. Kleine groepen gefrustreerde mensen blijven dus over. |
|
![]() |