![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Wat is je hobby?
Mijn Hobby is Re-enactment |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lezen, muziek beluisteren, snookeren, politiek activisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Lezen, games spelen met vrienden en kennisen , muziek beluisteren en soms mappen of skinnen.
![]() |
#4 |
|
![]() Lezen
Films en liefst er B en zo slecht mogelijk Muziek Gevechtssport Oldskool gamen en nog vele andere dingen die julllie niet zouden mogen weten |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Powertrainen
Lezen Muziek luisteren Op café gaan Op internet zitten |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() cafe
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rockjournalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Geen zin om het op te zoeken, wat is Re-enactment?
Wegens veel te veel werk is mijn hobby: lui zijn En is er toch een beetje fut 'des zondags' trekken we graag richting Wallonië of N-Franse kust op zoek naar rust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Noord-Franse kust bevalt mij ook zeer. Veel rustiger en mooier dan hier, zonder die lelijke rijen apartementsblokken op de zeedijk.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 20 februari 2007 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hobby of als werk?
Heb ooit een vriendinnetje gehad die hetzelfde deed bij een Brits popblad. Ik werk in de popmuziek en het is ook mijn hobby. Verder hou ik van treinen, groot en klein. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 20 februari 2007 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hobby. Is wel behoorlijk uit de hand gelopen, want ik ben er ondertussen al 12 jaar mee bezig. A rato van gemiddeld drie bands per maand die ik interview, reken dus zelf maar uit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste jaren wordt het wat minder, want de radio-studio's zijn verdwenen uit ons pand.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste jaren zijn het bij mij hoofdzakelijk 'phoners' in de avonduren, want die face-to-face interviews zijn meestal voorzien op een onmogelijk tijdstip in combinatie met mijn 'echte' werk. Bovendien hebben vele platenlabels hun Benelux-kantoor in Nederland en om voor elk interview eventjes naar Amsterdam of Hilversum en terug te rijden is me ook wat te veel van het goede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() familie en kids
tuintje veel te veel politics ![]() wandelen (vooral heide of bossen) in die volgorde vrees ik (moet alleen dat wandelen nog ééntje hoger krijgen en ik ben kompleet gelukkig) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij zijn dol op de bossen Daar kunnen we hossen Daar kunnen we klossen Wij zijn dol op de heideOp de weide en op de natuur Geef ons de frisse weide want je kunt er Zo genieten zonder, ha, heerlijk Hunter Wij willen geen nicotine, wij willen de mandoline Van je pingelepingelepingelepingelepong Picknicken is zo fijn Niks pikken voor de lijn Dat mag voor ons overbodig zijn refr.: Jo met de banjo, en Anna met de mandoline Kaatje met 'r mondharmonikaatje Truitje met 'r luitje, je moet dat cluppie zien Dol op een man, dol op een man We zijn zo dol op een mandolineWij zijn zonnige zussen Wij zijn niet te kussenWij zijn niet te kussen Dat is onhygienischOnhygienish in de natuur Wij zijn 't C.B.H. der slakkenhuizen Wij zijn dol op hagedis en waterluizen Geen Kareltje en geen Wimpies We stappen in onze gympies Van je pingelepingelepingelepingelepong Bij ons is alles puurWij hebben nog figuurWij zijn een stuk ongerept natuurrefr. Wij zijn dol op de merels We motten geen kerels We motten geen kerels Wij beschermen de diertjes De miertjes, de piertjesIn de natuur Wij gaan soms veertien dagen lang kamperen Zonder hi, zonder ha, zonder heren Wij willen geen limousine Wij willen de mandoline Van je pingelepingelepingelepingelepong Het klinkt aan alle kant Wanneer 't zonnetje brand Wij zijn de ronden van Nederland refr.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 20 februari 2007 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |